83.Bölüm "Senin tüm yaralarını sararım."

11.5K 879 348
                                    

****

NESLİHAN & BUĞRA

Buğra yüzünü ovaladı sıkılı çenesini açarsa taş üstende taş bırakmayacak kadar kendisini öfkeli hissediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Buğra yüzünü ovaladı sıkılı çenesini açarsa taş üstende taş bırakmayacak kadar kendisini öfkeli hissediyordu.

Bu başına gelenlere inanamıyordu. Gecenin bir yarısı eskiden birlikte olduğu ve şuan evliyken ondan doğacak olan bebeğini taşıyan kadın ve masum yavru için hastanede bekliyordu.

Bebek için beklemesi sorun değildi sorun Melis'in yapmış olduğu aptallık yüzünden şuanda burada olmalarıydı.

Neslihan'ın yanından ayrılıp Melis'in evine geldiğinde onu perişan halde ağlarken bulmuş kollarından tutup ne kadar o lanet olasıca maddeden içtiğini sormuş ve aldığı cevapla soluğu hastanede almışlardı.

Yol boyunca ağlayan kıza tahammül edememiş ve bir noktadan sonra sesini yükseltmişti. "Sadece dudaklarıma değdi yapamadım." Demişti Melis ama Buğra için miktarın bir önemi yoktu karnında bebeği varken bunu nasıl yapardı anlamıyordu. Yıllardır kendisini belirli zamanlarda bu illetle mahvettiği yetmiyor gibi şimdi karnındaki masum bebeği düşünmeden hareket etmişti.

Melis'in bu konuda ciddi problemi vardı Buğra yıllar önce onu tedavi ettirmişti ama Melis hala ara ara bu bataklığa düşüyordu. Şimdi hamileydi ve sözde bebeğini çok istiyordu o zaman bu yaptığı neydi Buğra anlamıyordu.

Doktorun çıkığ kedisine bilgi vermesini beklerken geçmedi sanki zaman yeteri kadar derdi yokmuş gibi birde Melis'in yetendiği bu durumla ne yapacaklardı bilmiyordu. Ona karşı olan öfkesi daha da artmıştı. Kaç kere zamanında tam olarak tedavi olması için konuşmuş ama her seferinde ben artık kullanmıyorum demişti Buğra onun hamileyken bunu yapacağına ihtimal hiç vermemişti.

Derin düşünceler içine daldı. Her ne kadar baba olmaya hazır olmasada heyecanla bebeğine sevinemesede daha doğmadan onun için üzüldü çünkü Melis gibi bir annesi olacaktı. Onu kendisine karşı her zaman kullanma potansiyeli olan tedavi olmaktansa o zehire hemen başvuran bir annesi olacaktı.

Açılıp kapanan kapının sesiyle düşüncelerinden sıyrılıp ayağa kalktı doktorun karşında durdu.

"Bebek nasıl doktor bey?"

"Buğra bey öncelikle geçmiş olsun. Bebeğinde anneninde sağlık durumu iyi. Melis hanım maddeyi içmediğini söyledi yapılan tetkiklerde bunu doğruladı."

"Peki dudaklarıma değdi dedi yinede bebeğe zarar gelmiş midir?"

Buğra ne ara bebeği böyle koruma iç güdüsüne sahip olmuştu bilmiyordu ama belkide sadece masum minik bir can olduğu için böyle endişe içindeydi.

"Kontorller yapıldı bir sorun yok. Sadece Melis hanımın bunu yapmış olmasından kaynaklı acil psikolojik bir tedaviye başlaması gerekiyor."

"Biliyorum daha öncede tedavi olmuştu."

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin