65. Bölüm "Şimşek"

17.5K 993 302
                                    

Herkese merhaba, yeni bölümle geldim iyisinizdir umarım. Mesajların bir kısmına dönemedim kusura bakmayın yoğun geçiyor günlerim bölümde bu yüzden geç geldi.

Umarım beğenirsiniz. Bu bölümde Eymen ve Miray'da olacaktı ama onların henüz yarısını yazılmış hali çok fazla uzun oldu bende o zaman haftaiçi tamamlarım onları bu bölümün arkasından paylaşırım dedim. Yani uzun bir bekleyiş olmayacak.

Son olarak Neslihan ve Buğra'yı hemen her bölüm okumak isteyen çok sayıda okuyucum var ve bu bölümde onlarda varlar ilginiz için çok teşekkür ederim. Onların o tatlı hallerini bende keyif alarak yazıyorum. :) Elimden gelse her çift her bölüm yer alsın isterim ama bu mümkün değil gidişata göre bölümde hangi çift olması gerekiyorsa o yer alıyor aksi halde kopukluk olur.

Final yakın değil daha çok okuyacağız herkesi özellikle Neslihan ve Buğra için zaman atlaması olacak olgun hallerini de okuyacağız.:)

Serhat ce Ada'nın küçük bir yakınlaşma kısımları var okumak istemeyenler için kırmızı ünlem koydum bilginiz olsun.❗❗

Hepinize kucak dolusu sevgiler, keyifli okumalar.❤

***
SERHAT & ADA

Kolundaki saatine baktı Serhat akşama kadar toparlaması gereken işleri olduğu için mecburen işinin başına döndü aklı karısıda olsa da sorumlu olduğu bir işi vardı.

O işiyle meşgulken Ada'nın geldiği evin önünde attığı her adımda gözünden düşen damlalar çoğalıyordu. Kapının önünde durup göz yaşlarını sildi zile bastı ve bir kaç saniye sonra açılan kapıyla birlikte göz göze geldiği maviler ona şefkatle baktı boştaki kolunu uzatıp boynuna sarılmasıyla Ada'da aralarında  kalan küçük bebeğe dikkat ederek Ebru'ya sarıldı.

"Canım, ahh ağlama ne oldu sana böyle?"

"Ebru abla ben kendimi çok kötü hissediyorum."

Ada anneliği henüz yeni tadan kadının omzunda ağlarken minik Deniz'inde kendisi gibi bir anda ağlamaya başlamasıyla hemen geriye çekildi ve küçük bebeğe baktı ağlaması daha da şiddetlendi.

"Deniz'i korkuttum."

"Ay hayır Ada o bugün biraz huysuz babasını iki gündür az görüyor ondan sanırım özlüyor kokusunu arıyor."

Ebru oğlunun başını göğsüne yaslayıp onu hafif sallayarak bebeğiyle konuşmaya başlarken Ada içeriye girip kapıyı kapattı.

"Tamam annecim bak Ada abla geldi hiç böyle karşılama olur mu?"

Ada gözlerini silip gülümseyerek Ebru'yu izledi.

"Ada'cım gel salona geçelim benim minik adamı emzirmem gerekiyor yoksa yıkar evi başımıza bir acıkıca çok huysuz oluyor. Aynı Emre."

"Emre abi ne diyor bu duruma."

"Tabiki kabul etmiyor ona kalırsa oğlumuz aynı kendisi gibi usluymuş. Emre biliyorsun açıklığında çekilmez olabiliyor."

"Evet çok söyleniyor."

Ebru önde Ada arkasında Deniz'in ağlayan sesi eşliğinde ilerleyip koltuklara oturdular Ebru bebeğini emzirme işine girerken Ada bebeği izledi annesinin memesini ağzına alır almaz susan bebek öyle güzeldi ki kendisini düşündü ve eli ister istemez karnına gitti.

O da bebeğini böyle emzirecekti şuan Ebru'nun oğluna aşkla bakıp parmaklarıyla yanağını okşadığı gibi o da kendi bebeğine dokunacaktı.

"Muhteşem bir duygu."

Ada duyduğu cümleyle daldığı düşünceden sıyrıldı gülümseyerek karnına doğru bakıp konuşan kadına başını kaldırmasıyla onun güzel mavileriyle buluştu.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin