Bölümle ilgili önemli!

7.2K 395 90
                                    


Merhaba güzel okuyucularım. Nasılsınız? Bu bildirimi bölüm zannedenler kusura bakmayın bölüm değil bu haftaki bölümle alakalı önemli duyuru yapacağım. :)

Her hafta bildiğiniz üzere düzenli genelliklede pazar günü bölümümüz geliyor ama bu hafta üzülerek söylüyorum ki bölüm gelemeyecek.

Bu hafta inanılmaz yoğun bir süreç geçiriyorum. Sınav haftam ve ders çalışmak bir yana daha önce kabul edilen bir projem sağolsun! Hocamın bu kadar zaman durup ani kararıyla içeriğini değiştirmemi istemesinden dolayı zor durumda kaldım ve neredeyse en baştan proje ödevi yazıp hazırlıyorum. Açıkcası vaktimin olmaması bu ani değişiklikle alt üst oldu.

Bilenler var aranızda boynundaki rahatsızlıktan dolayı uzun saatler bilgisayar kullanmıyorum ve şimdi bir buçuk aya yayıp yaptığım ödevi bir haftaya sıkıştırıp bitirmem isteniyor halimi siz düşünün.

İşte bu üst üste gelen durumlardan dolayı yeni bölüme dair yazdığım iki satır sonrasına bir şeyler ekleyemedim haliyle de bölüm ortaya çıkamadı ve ben bu hafta bölüm paylaşamayacağım. :(

Arayı açmayı hiç istemiyorum çünkü en başlardayız ama hayat işte her zaman planladığımız gibi gitmiyor. Sizi bekletmemek için bu durumu duyuru yapmak istedim önümüzdeki hafta eğer bölümü bitirebilirsem paylaşıp devam edeceğiz.

Kendinize çok iyi bakın. Hepinizi öpüyorum, sevgiler Berrin...❤️❤️

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin