63. Bölüm "Azra ve Altuğ vuslat"

23.6K 1.1K 417
                                    

Merhaba, iyisinizdir umarım. Evet bölüm geldi😁😁 bunca zaman anlayışla beklediğiniz için hepinize çok teşekkür ederim.😍😍

Daha önce paylaşmıştım bir iş sürecim var ve vakit bulmakta zorlanıyorum o yüzden bölümü geç yazıp paylaşabildim.

Umarım bölümü beğenirsiniz benim içime çok sindi aralarda kalan boşlukları doldurduğumu düşündüğüm bir bölüm oldu.

Bu bölümde olmayan çiftler gelecek bölümde olacaklar merak etmeyin bu kısımları atlasaydım olmazdı kopukluk olurdu.

Bölüme geçmeden bir hatırlatmam olacak Azra ve Altuğ'un olduğu kısımda bir yerde yakınlaştıkları sahneleri var başlangıcına ve bitişine kırmızı ünlem❗❗koydum okumak istemeyenler direk o kısımı atlayabilir.

Son olarak Eymen ve Miray'la ilgili çok mesaj alıyorum toplu yanıt gibi olması açısından burdan belirteyim onlarla ilgili uzun bir bölüm gelecek düşündüğüm bir şeyler var ve aceleye getirip yazmak istemiyorum merak etmeyin onları unutmadım.

Keyifli okumalar dilerim.

Umarım Azra ve Altuğ vuslatına değer oy ve yorum gelir. Kucak dolusu sevgiler.😍💐❤

AZRA & ALTUĞ

After parti

After parti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Sevgilim."

Altuğ yerinde duramayan karısının belini kollarıyla sardı Azra hareketli müzikle yerinde zıplarken Altuğ'un ellerini tutup güldü ve Altuğ başını iki yana salladı.

"Azra'm."

Azra saçlarını savunarak şarkıya eşlik ederken alkolüde biraz kaçırmış ve dayanıklı olmayan bünyesini şaşırtıp içindeki mutlulukla birleşince yerinde duramaz hale gelmişti. Altuğ her ne kadar iyileşse de kendini iyi hissetsede yinede onun gibi zıplamıyor müziklere çok hareketle eşlik edemesede sık sık gülümsemesi alkışlaması ritim tutup karısına sarılıp öpmesi bile yetiyordu Azra'ya.

"Biraz dinlensen güzelim."

Azra yüzünü buruşturarak Altu'ğdan bir adım uzaklaşıp Buse'ye doğru gitti ve kızıl saçları sağa sola savrularak dans eden kızla birbirine sarıldılar bağrış çağrış şarkıya eşlik ederlerken Ege oturduğu yerden bir saniye olsun izlemeyi bırakmadığı çillisine gözlerini devirdi.

Buse bu gece hiç durmamış sürekli üstündeki minicik payentli elbisesiyle dans etmiş Ege'ye de başlarda ısrar etsede Ege çok anlamadığı sevmediği gürültülü müziklerde birkaç kez sevgilisini kırmayıp dans etmiş sonrada "ben anlamıyorum küçük çillim." Demiş ve Buse onu zorlamamıştı.

Bu gece kaçıncı kez kıskançlıktan derin nefesler alıp susmuştu Ege bilmiyordu ama yeni arasının düzelttiği Buse'yle bir sorun daha olsun istemiyordu ama sevgilisi güzel fiziği kızıl saçları güzel yüzü ve kıvrak danslarıyla fazlaca ilgi çekiyordu neyseki herkes kendisinin sevgilisi olduğunu biliyordu da başını derde sokacak bir şey olmamıştı.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin