Bölümün yarısı bazı okuyucularda çıkmadığı için güncellendi.
Merhabaaa... Uzun bir aradan sonra ben döndüm yeni bölümle geldim. :) Burayı sizi çok özledim.❤️
Ara vermem benim için gerçekten çok iyi oldu kafamı toparladım. Bölümlerin gidişatıyla ilgili çok daha netim. Bu bölüm oldukça uzun ve bolca gözlerimizin dolacağı yer yer çok kızacağımız bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Şimdiden söyleyeyim kızmayın bana herkesin aşkı mutluluk dolu olmuyor. :)
Bölüm en az üç bölüm uzunluğunda ama ben bölmek istemedim çok uzun bulan olursa siz artık bölerek gün gün okursunuz. ❤️
Altuğ ve Azra için net adımlar atılacak. Bölümde ayrıntıya biraz fazla yer vermiş olabilirim ama özellikle Altuğ'la Azra'nın içinde yaşadıklarını anlatmayı çok istiyordum. Azra ve Altuğ için bu bölümden sonra ne düşüneceksiniz çok merak ediyorum lütfen yorumunuzu eksik etmeyin.
Çok uzun bir bölüm olduğu için gelecek bölümde diğer çiftlerden devam edeceğiz hiç merak etmeyin.
Son olarak bir şey söylemek istiyorum. En son paylaştığım bölümde bir okurumdan bahsedip bölümü ona ithaf etmiştim. Bu tatlı okurum hikaye için Eymen ve Miray'a ait çok güzel afişler yapmıştı hatırlarsanız. Kendisi beni yine çok mutlu eden birbirinden güzel afişler hazırlamış.
O kadar beğendim ve mutlu oldum ki hem buradan ona teşekkür etmek istedim hem de sizde hikayemizi seven karakterler için bir şeyler yapan arkadaşımızı tanıyın istedim.
Sevgili @Destinesiaa o güzel emeğin için sana teşekkür ederim. Çiftler bölümde yer aldıkça onlara ait olan afişlerini paylaşacağım.
Ege ve Buse için çok tatlı afiş var gelecek bölüm onu paylaşacağım. Yine Miray için gelecekle alakalı çok güzel bir görsel var ama onu paylaşmak için tabi çok erken. :)
***
AZRA KARAASLAN
Dünyanın en güvenli en şefkat dolu olan kolların arasına daha da sığındı Azra sıkı sıkı sarıldı annesine başını göğsüne koydu ve yavaş yavaş dinen göz yaşlarıyla ağrıyan gözlerini kapattı annesinin yatıştırıcı sözlerini dinlemeye devam edip saçlarını okşayan eli öpücüklerini hissetti.
"Hayat her zaman bize güzellikleri sunmuyor bazen acıyı da yaşıyoruz hem de içimize işlercesine yaşıyoruz kızım ama şunu hiç unutma ki ne yaşarsak yaşayalım güçlü olmak zorundayız. Esen sert rüzgarsa savrulmamak için sıkı sıkı tutunmayı bilmeliyiz çabalamalıyız."
Azra içini çekip annesine daha sıkı sarıldı. Her şeyi unutmak istiyordu.
"Canım çok acıyor anne. Onu o kızla gördüğümden beri kendime gelemiyorum. Beni unutmuş olmasına hala inanamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomanceAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...