Merhaba iyi geceler. Çok ama çok uzun rekor bir bölümle geldim. :)
Bu bölüm bence çok heyecanlı oldu içinde yok yok diyebilirim. Uzun oldu evet ama bölmek olmazdı bu bölüme haksızlık olurdu o yüzden siz dinlenerek okursunuz. :)
Bölüme geçmeden de bir konuyu açıklamak istiyorum. Biliyorsunuz geçen hafta bölüm yayınladığımda diğer bölümün hemen geleceğini söyledim ancak olmadı bölüm bugüne kaldı çünkü en son satırı dün gece sessizlikte yazıp tamamlayabildim.
Bazen evet düşündüğüm gibi olmuyor hemen bölüm bitecek gibi oluyor ama sonra hiç planlamadığını şeyler çıkabiliyor ve yazmak öyle ince bir işki bir an bakıyorum ilham hiç olmadık yerde geliyor hemen yazıyorum bazen de günlerce o istek gelmiyor yazamıyorum.
Bu bölümü yazarken bir takım aksilikler yaşadım üstüne bölümü beğenmedim içime sinmedi ve neredeyse yarısını silip yeniden yazdım haliyle buda vaktimi aldı.
Bu sıralar düzenim değişti hiç beklemediğim anda bir kararla yeğenim bu sene bizimle kalacak ve bana deli gibi düşkün onunla ilgilenmekten hiçbir şey yapamaz oldum. He şikayetçi miyim? Değilim çünkü onu çok seviyorum sadece bölümü tamamlarken zorlanıyorum o uyuduğu zaman sessizlikte yazıyorum buda uykusuz bırakıyor beni.
Kısacası eğer bölüm pazar gününe kadar gelmediyse bilin ki yazıp beklettiğimden değil gerçekten yazacak zamanım ya da enerjim olmadığı için bölüm gelmiyordur.
Umarım beni anlarsınız hepinizi tanımama gerek olmadan herkesi çok seviyorum buraya kadar birlikte geldik birlikte devam ederiz inşallah.
Keyifli okumalar dilerim.
Bu bölüm daha çok yorum ve daha çok oy bekliyorum çünkü bir nişanımız ve bir de yolcumuz var. 😘❤️
Görseller tabi ki sevgili Destinesiaaa sayesinde :) o olmasaydı bu güzel fotoğrafları bizimkileri göremezdik büyük bir teşekkürü sizce de hak etmiyor mu? ❤️😍 Bu gidişle hikayeye bir sosyal medya hesabı açacağım :) çünkü görseller harika insanın paylaşası geliyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomanceAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...