Merhaba, iyisiniz umarım. 2023 yılı dilerim hepimize çok iyi gelir.
Bölüme geçmeden lütfen açıklamamı okuyalım.
Daha önce belirtmiştim ama tekrar söylemek istiyorum çünkü anlaşılmayan bazı noktalar bazı okuyucularda olmuş toplu yanıt vermek istedim.
Aşkın Ateşi kitabını artık finale gidiyor ve finale giderken çoğunluk benden Buğra Neslihan çiftini istedi benimde zaten sona giderken ağrılığı onlara vermem gerektiğinden bu şekilde ilerliyoruz.
Şimdi bana bazı okuyucular diyor ki Emre ve Ebru olmasın öbürü Eymen'ler olmasın kimisi sadece Buğra'lar olsun gibi haliyle en sevdiği ve sevmediği çiftleri söylüyorlar ama ben sürekli isteğe göre bir gidişat yaparsam kitap final olmaz uzadıkça uzar.😃
Hikaye içinde yeni karakterlere bir kaç bölümdür yer veriyorum çünkü yeni kitabın karakteri onlar olacak ve ben biraz yokladım baktım ilhamda geliyor yazdım sizde çok sevdiniz okumak istiyorsunuz çok mutlu oldum, teşekkür ederim.
Bu bölümden sonra eski çiftlerden bahsedeceğim ve sonrasında bir ya da iki bölüm daha yazıp zaman atamasının olduğu kısımları yazmak istiyorum.
Bu kadar fazla karakter yazma diyorum kendime ama sonra kendim olmak dışına çıkmayı sevmiyorum ve aklımda bir karakter varsa onu kaleme dökmezsem rahat edemiyorum.
Bundan sonraki kitaplarda çift sayısında umarım çok açılmam. ;)
Merak edenler için toplu bir açıklama yapmış oldum.
Son olarak; bölüm içinde iki çiftin de yakınlaştıkları ve açık konuştukları kısımlar var ben yine başlarına kırmızı ünlem koydum.
Keyifli okumalar dilerim beğenirseniz lütfen oy vermeyi unutmayın.
***
DİLÇEM & CESUR
Dilçem karşısında görmeyi beklemediği Cesur'un ailesine karşı ne yapacağını ne diyeceğini bilemez halde endişeli gözlerle baktı. Üstelik annesine yalan söylemişti Cesur hasta onun yanındayım demişti ve şimdi Cesur'un annesi ablası kardeşleri ve yengesi karşısındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomanceAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...