25.Bölüm Sorgusuz mücadele

20.9K 1.2K 372
                                    


Merhaba. Gece vakti bölüm geldiii :) " düzenlemesi şimdi bitti bende sabahı beklemeden hemen paylaşayım dedim bekleyemedim.

Bu bölümde Eymen & Miray ve Azra & Altuğ var diğerlerini bu bölüme sığdırmadım çünkü sadece onlar olsun istedim ve bölüm oldukça  uzun olunca da diğerlerine pek yer kalmadı.;)

Gelecek bölümde kimler olur bilmiyorum çünkü  ilham hangi çiftten yana gelecek bilemiyorum :)  ama Emre ve Ebru kesin olacak çünkü onlarla ilgili aklıma neler geldi neler hemen yazmaya başlayacağım:)

Son olarak bölüm içinde aralıklı kısada olsa Buğra'dan bahsettim çünkü hikaye sonralarına doğru onunda aşk hayatını fikrim değişmezse yazmayı düşünüyorum o yüzden Buğra'yı unutmayalım istiyorum. :)

Artık bölümle baş başa bırakıyorum sizi keyifli okumalar dilerim. :)

***
EYMEN & MİRAY 

Bir anda kendine gelmişti bu ilki olacaktı şimdi tam olarak bir şey olsun istiyor muydu ki? Korkuyordu üstelik bu konuda bilmedikleri de vardı elbette duymakla olmazdı.

"Güzelim?"

Eymen öyle emindi ki Miray'ında istediğine şimdi ellerini tutup gözlerinin içine korkarak bakmasına şaşırdı.

"Eymen ben..."

Konuşmakta zorlandı çünkü kendine kızdı Eymen'le konuşmadan ilerlemişti adama sanki sonuna kadar gidecekmiş gibi davrandığının ve en zor durumda vazgeçtim demenin ne kadar zor olduğunun farkındaydı.

"İstemiyor musun sevgilim?"

Eymen usulca çekti ellerini Miray'ın yüzünü avuçları içine aldı ve gözleri dolan kıza şefkatle baktı.

"İstiyorum ama emin değilim bu benim ilkim olacak evlendiğimizde yaşarız diye düşünmüştüm. Birde zaten korkuyorum şimdi böyle hızlı yaşamayalım. "

Bir şey demedi Eymen bu konuda saygı duyması gerektiğini biliyordu sadece ilk kez Miray izin vermişti bu kadar ileri gitmelerine ve bir an onunla sona gideceklerini düşünmüştü şimdi yarım kalmış hissiyle sarmalandı.

"Tamam güzelim sen nasıl istersen öyle olacak."

"Özür dilerim en başta demeliydim sana sanki sonuna gidecekmişiz gibi davrandım ama birden farkettim ben bunu yaşamaya, sona gitmeye tam hazır değilim Eymen."

Eymen gülümseyip yan tarafa kaydı ve Miray'ı çekip göğsüne sardı onun minyon bedenini sıkıca sarılıp saçlarını okşadı.

"Özür dileme sakın, sadece benim isteğimle olacak şey değil bunu seninde isteyip hazır olman lazım bebeğim."

"Yinede başından Eymen ileriye gitmeyelim deseydim keşke."

"Tamam Miray Allah aşkına kendini suçlar gibi konuşma güzelim."

"Seni çok seviyorum Eymen."

"Bende seni seviyorum."

Gülümseyerek sarıldılar aşk öyle güzeldi ki aralarında sadece sarılmak bile yetiyordu onların kalp atışlarını hızlandırmaya.

Bir saate yakın konuşmadan yattılar arada öpüşmek dışında bir şey yapmadılar Miray nişanlısının göğsüne başını yaslamış onun kolları arasına kedi gibi sokulurken bir eliyle de Eymen'in tüysüz sert göğsünü okşamaya devam etti saçlarını okşayan adamın kollarında gittikçe mayışıyordu.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin