AŞKIN ATEŞİ VE AŞKIN BEDELİ HAKKINDA DUYURU

9.4K 512 56
                                    


Herkese merhaba, nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Öncelikle bölüm zannedip şuan hayal kırıklığı yaşayanları tahmin ediyorum bunun için kusura bakmayın. Size ufak bir açıklama, duyuru yapmak istedim çünkü içim rahat etmiyordu.

Konuya Aşkın Ateşi'nden başlayacağım. Biliyorsunuz hikaye yaz sonu aksilik olmazsa başlayacaktı ama başlayamadı ve sizden gelen mesajlar doğrultusunda duyuru yapmak istedim.

Aşkın Ateşi Ekim ayı başına sarkacak gibi çünkü defalarca kez bölümleri yazıp sildim. Kontrol için bitirdiğim bölümleri okuduğumda neden bilmiyorum ama bölümler içime bir türlü sinmedi ve bu yüzden sildim paylaşmadım.

Yazdıklarım tam istediğim gibi olmamıştı ve benim için olmayan bir şeyi kalkıp paylaşamam. Ayrıca Aşkın Bedeli özel bölüme de bu arada vakit ayırmaya çalışıyorum ve ikisi arasında kaldım o yüzden bir süre vakit geldi telaşı olmadan ikisini bitip hazır hale gelince paylaşmaya karar verdim.

Şuan için Aşkın Ateşi iki bölümü tam olarak hazır ve nihayet içime sindi geri dönüp okuduğumda tamam diyorum ancak hikaye başlamadan önce Aşkın Bedeli özel bölüm gelecek çünkü Aşkın Ateşi'ndeki karakterlerin sürprizini orada vermek istiyorum. Özel bölümde hemen sonra Aşkın Ateşi başlayacak.

En başından hatırlayanlar varsa söylemiştim. Ben yazmak için yazamam içimden o duygular geldiğinde bir zaman kısıtlaması getirmeden yazdıkça mutlu oluyorum ve duyguları size daha net ifade ediyorum. Sizden ricam bu sürede anlaşıyla beni ve hikayelerimi beklemeniz.

Çok uzun bir süre demiyorum en fazla Ekim başına başlarız inşallah. Umarım anlayış gösterirsiniz.

Hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum. Kendinize çok iyi bakın. ❤️😍

Sevgiler Berrin.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin