Merhaba iyi geceler. Gece gece bölüm paylaşamama muhtemelen şaşıracaksınız ancak bölüm düzenlemesi biter bitmez paylaşmak istedim.😊Bu bölüm oldukça uzun olunca iki çifte yer veremedim çünkü yazarken bende bu kadar uzun olduğunu farketmedim bitirdiğimde farkettim o yüzden tek bir çiftim var o da zaten son zamanlarda en çok istek aldığım çiftim.
Bu bölüm onlar için epeydir beklenen bomba patlıyor ve bundan sonrasında büyük olaylar bizi bekliyor olacak.
Oy ve yorumlarınızı merakla bekliyorum keyifli okumalar dilerim.😊♥️
Not: Yakınlaşma kısımlarının başında ve sonunda kırmızı ünlem işareti bulunuyor.
****
Neslihan dudaklarını birbirine bastırmaktan artık canı acısada kendisini tuttu ve oldukça keyfi kaçmış halde yüzlerine "gülersiniz sizi mahvederim" dercesine bakan Buğra'ya baktı ama daha fazla dayanamayıp sesli gülmesiyle Buğra derin bir nefes bıraktı annesiyle babasına sert bakışlarıyla baktı.
"Baba yeter ama kapatır mısın şu albümü ve anılar konulu konuşmanı."
"Dur oğlum şurda gelinime senden bahsediyorum."
"Nerde anormal anım var onu anlatıyorsunuz ve yine nerde saçma fotoğrafım var onu gösteriyorsunuz. Hayır amacınız ne anlamadım. Beni hep aynı yerden vuruyorsunuz."
"Annecim niye kızıyorsun Neslihan senin her halini tanımış oluyor kızıp utanacak ne var çocuktun sen o zaman. Kız sordu merak etti bizde anlatıyoruz."
Buğra annesinin sakin konuşması şefkat dolu bakışlarıyla anında yumuşasada babasından gelen atakla fırladı yerinden.
"Bak burda da sünnet olmuştu. Ne sünnet olmak ama ortalığı yıkmıştı çıplak gezdi durdu şuradaki gibi."
"Tamam ama orayada girmeyelim."
Buğra bu konuşmanın nereye gideceğini bildiği için babasının elinden fotoğraf albümünü aldığı gibi kapattı Neslihan hızla itiraz edip o da ayağa kalkarak Buğra'nın elinden albümü çeksede alma konusunda başarılı olamadı.
"Neden böyle tepki veriyorsun seninle ilgili her şeyi merak ediyorum annenle babanda ne güzel anlatıyorlar işte."
"Bana sor ben anlatırım güzelim."
"Sen onlar gibi anlatmıyorsun ver hadi albümü."
"Yetmedi mi senin güldüğün?"
"Ama küçükken çok tatlı ve komikmişsin aşkım."
"Yeter baktığın hadi dışarı çıkalım biraz gezeriz sonra bizimkiler uygunsa onlarla buluşuruz."
Neslihan Buğra'ya ısrarcı ve onun dayanamadığını bildiği tatlı bakışlarıyla baksa da Buğra albümü vermedi ama babasının konuşmasıyla ona ters bakışlarla baktı.
"İşte tamda şey diyordum sünnet olduğunda da böyle huysuzlukta nirvana yapmıştı. Hayır daha doktor işleme başlamadan bu acıyor acıyor diye nasıl inletti hastaneyi kendi sesinden bizide duymuyordu en sonunda Begüm'ü duydu ve annecim daha başlanmadı der demez anında susmuştu."
Neslihan kıkır kıkır gülerken Buğra gözlerini devirdi.
"Sizin suçunuz sünnet ettirmek için o kadar geç mi kalınır aklım ermiş korkmuşum işte."
"Orda haklısın oğlum."
"Mesala benim bir oğlum olsa ne bekleyeceğim el kadarken yaptırırım yazık çocuğa büyüyünce eziyet çekmesin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
Roman d'amourAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...