59. Bölüm "Evleniyoruz"

16.1K 1K 297
                                    

Merhaba, nasılsınız? Beni soracak olursanız hastayım iyi değilim. Bir günde başladı şikayetlerim ve ne olur sizler kendinize çok dikkat edin korona harici birde boğazla ilgili tuhaf bir salgın varmış bende yakalandım.

Bölümü düzenlerken yazım hatalarında atladığım yer varsa kusura bakmayın lüfen.

Bölüm içinde Hakan ve Seda'nın yakın olduğu kısım var okumak istemeyen için başlangıç ve bitiş yerinde kırmızı ünlem işareti (❗❗)var bilginiz olsun.

Keyifli okumalar dilerim.

Son olarak okuyanlar lütfen beğendiyseniz yıldıza basar mısınız son bölümdeki oy beni biraz şaşırttı sınır belirleyerek bölüm atmaktan yana değilim ama böylede emeğe biraz haksızlık  oluyor.

Lütfen oy vermeyi unutmayalım 😍

****

EGE & BUSE

"Ama gencecik yaşında kırışacak buralar böyle derin çizgilerinde olacak sonra millet bir bana birde sana bakacak ve aaa bebek gibi gencecik kadın yaşlı başlı adamlaymış diyecekler."

Ege espiri yapan ve kaşlarının ortasını eliyle düzeltmeye çalışan sevgilisine ters bakışlarla baktı Buse kıkır kıkır güldü.

Son günlerde Ege sürekli gergindi çünkü reklam işine babasının onay vermesiyle Buse görüşmeye gitmiş o görüşmede anlaşılmış ve çekimler başlayacaktı.

Ege'de o görüşmeye gitmişti ve Buse'nin çekime başlayacak olmasından dolayı huzursuzdu kapatmışlardı o konuyu Ege bir şey söylemiyordu ama içinde düşündükçe kıskanıyordu.1

"Gül sen gül."

"Aşkım..."

Buse nazlı nazlı konuşup Ege'nin boynuna kollarını doladı ve onu çenesinden öptü ensesindeki kısa saçları okşayıp delisi olduğu mavilere gülen aşk dolu gözleriyle baktı. Bu adama aşıktı onu çok seviyordu.

Ege'yi ziyarete şirkete gelmişti ve sevdiği adamla onun odasında sohbet etmiş bir şeyler içmiş birazdan da şirketten çıkacaklardı.

"Burdan çıkışta bira içmeye gidelim mi?"

"Hayır."

Ege net olarak tavrını belli ederken Buse kaşlarını çatıp mız mızlandı.

"Yaa Ege... Taksime çıkalım hadi ama çok uzun zamandır gitmiyorum."

"Gitme zaten. İzbe yerlerde takılma isteğini sevmiyorum."

"Ne izbesi be saçmalama."

"Ayrıca sana içki yasak."

"Allah Allah kim söylüyor bunu."

Buse hemen çıkışarak konuşurken Ege mavileri zaten sabahtan beri alev almış gibi bakıyordu şimdi üstüne birde usanmışlık eklenmişti.

"Ben söylüyorum. Son içtiğinde neler oldu söylememe gerek yok sanırım."

"O konu farklı bir kere... O gün hem çok içmiştim hemde senin yüzünden sinirlerim bozuktu."

Ege derin bir nefes alıp verdi sevdiğinin elini tutup dudaklarına götürüp öptü.

"Akşam bize gidelim mi? Annemler amcamlara gidecek hatta onlarda kalacaklar bizde baş başa oluruz."

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin