Merhaba, her şey yolundadır umarım. Zaman atlamasına çok çok az kaldı sonrada final yoluna gireceğiz.
Bu bölümde Ege ve Buse'nin çokça yakınlaştıkları bir kısım var lütfen okumak istemeyen geçebilir kırmızı ünlemle başlatıp yine ünlemle bitiyor o kısmı istemeyen anlayabilir.
Keyifli okumalar dilerim.
EGE & BUSE
***
"Eve girelim mi? Yoksa gitmek mi istersin?"
Buse başını göğsüne yaslayıp yan yana Eymen'le Miray'ın bahçesindeki koltukta oturduğu adama başını kaldırıp baktı. Bir süredir burada oturup konuşmuş sonra sessizce sadece sarılmışlardı.
"Eve girelim bir şeyler yiyip ilaçlarını içmenin gerekiyor hem Miray'da telaşladı kıza da bir şey diyemeden çıktım."
"Miray dert değil sen istiyorsan girelim rahat etmeyeceksen arabanın anahtarını alıp geleyim."
"Yok yok neden rahat etmeyeyim. Yani böyle sakinleşince Eymen abiyede bir özür borcum olduğunun farkına vardım."
"Abim gönül koymaz güzelim."
"Yinede biraz ağır konuştum."
"O zaman geçelim eve bir şeyler yiyelim sonra evimize geçelim baş başa kalalım."
"Olur."
Ayağa kalktılar Buse sevgilisinin sargılı elini bakıp dudaklarını büzdü Ege'nin uzattığı diğer elini tuttu ve yürüdüler kapının önüne gelip zile bastı Buse Miray kapıyı açtığı gibi kızın boynuna atlayıp sıkıca sarıldı.
"Seni vallahi döveceğim Buse nereye çekip gidiyorsun ya."
"Sende arkamdan gelmedin."
"Çünkü Ege peşinden gitti konuşun diye gelmedim ama dokuz doğurdum burada. Açıkta sizi camdan izlemiş olabilirim bak peşinen söylüyorum."
İki kadın kıkırdayarak birine baktılar Buse Miray'a göz kırptı.
"Şaka yapıyorum şaka."
"Hadi geçin içeriye aç aç duruyorsunuz. Bana her şeyi anlatacaksınız."
"Kocana bir özür borcum var onu dileyeyim sonra sana her şeyi anlatacağım."
"Ben niye konu dışında bırakıldım ya o Eymen'i mahvedeceğim Ege beyin özeli o istemeden konuşulmuyor diye sustu bana ya karısına bile söylemedi bizimki özel değil sanki her şeyimizi herkes biliyor."
"Abime kızma yengelerin sultanı ben kimseye anlatma dedim o da haliyle ben bahsetmeden anlatmak istememiştir."
Miray Buse'nin arkasında duran adama gözlerini kısarak baktı.
"Sen hiç konuşma Ege. Buse'yi üzdüğün için bir süre gözüme görünme Koray'ı bile sevmeye gelme kota koydum haftada iki defa ancak gelip yeğenini sevebilirsin."
"Yok artık kızım saçmalama. Küçük adamı görmeden duramam ben."
"Onu kardeşimi üzmeden önce düşünecektin şuan elimde en büyük koz minik poğaçam ve kusura bakma amcası seni onunla cezalandırıyorum."
Ege yanlarına doğru gelen abisinden destek almak için hemen ona doğru ilerleyip sitemle konuştu.
"Abi karına bir şey söyler misin neymiş Koray'ı sevmek için bile olsa bir süre gelmeyecekmişim. O benim yeğenim ya yeğenim amcasıyım ben onun ne demek gelip görmemem. Bu kız çok değişti vallahi yengem olmadan önce böyle değildi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomanceAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...