15. Bölüm "Biz eskisi gibi olamayız"

22.1K 1.2K 575
                                    

Merhaba, günaydın iyi pazarlar. Yeni bölümümüz geldi bu bölüm benim için hikayenin dönüm noktasının başladığı bölüm bence. :)

Altuğ içindekileri dökecek herkesin elbette söyleyeceği bir şeyler var onlarıda dinleyeceğiz.

Geçen bölüm Ada Serhat çifti çok sevildi bu bölümde de onlarıda görmek istediniz bende kırmadım onlarıda yazdım ki onlar için de of of diyorum. :)

Bu bölüm bence güzel şeyler oldu. Siz ne düşünüyorsunuz çok merak ediyorum.

Geçen bölümde yaptığınız yorumlara cevap yazamadım kusura bakmayın. Yorumlara bazen geç bakabiliyorum sonra hepsine cevap yazmaya kalkarsam bölüm yetişmiyor o yüzden yazmadım beni anlayın lütfen küsmeyin. :) 😘

Satır arası yorumlarınızı çok seviyorum bu bölüm en çok satır arası düşüncelerinizi okumayı çok merak ediyorum.

Lütfen okuduktan sonra oy vermeyi ve en azından hikaye ve olaylarla ilgili düşüncenizi belirtmeyi unutmayın.

Son olaraktan haftaya bölüm gelmeyebilir çünkü şehir dışında olacağım. Canımın parçası yeğenim İstanbul dışında yaşıyor ve beni görüntülü arayıp "gel seni çok özledim" dediği an benim için akan sular durdu açıkcası. :)

Özlem ağır bastı plansız bir yolculuk yapacağım bölüm gelmezse bilginiz olsun hepinizi çok ama çok öpüyorum.

Yazım hatalarım her bölüm oluyor farkındayım her ne kadar paylaşmadan önce günler süren düzenleme kontrol aşaması olsada yinede bölümler çok uzun olunca gözümden kaçıyor. Hikaye bittiğinde vakit bulursam her iki hikayemide düzenleyeceğim.

Keyifli okumalar dilerim.

***
Emre elinden tutarak yürüdüğü sevgilisinin tedirgin halini anlasa da bir şey demeden adımlarını atmaya devam etti Ebru'nun topuk sesi dışında aralarında en ufak bir ses yoktu. Eymen aramıştı ''acil bende toplanıyoruz Altuğ gelecek konuşacağız.'' demişti ve o sırada Ebru'yla dışarıda olan Emre sevgilisinin itirazlarına rağmen onuda beraberinde getirmişti.

Birkaç gün sonra Eymen'in evinde toplandıklarında açıklayacaktı sevgili olduklarını ama madem herkes bugün bir vesileyle bir araya gelecekti o zaman oda gizlisi saklısı olmadığı Ebru'yla gelmişti. Belki erkendi bilmiyordu ama Emre şeffaf bir adamdı Ebru'dan saklayacağı bir şey yoktu ve ona göre onun yanında ne konuşulacaksa konuşulabilinirdi.

''Emre''

Tedirgin çıktı Ebru'nun sesi. Şimdi bu açıklama işi durduk yere erkene alınmıştı ve hiç hazır değildi birileri ters tepki verirse kalbi yine kırılsın istemiyordu. Emre'ye söylemişti "sen şimdi tek git haftasonu toplandığınızda açıklarız" demişti ama Emre dinlememişti.

Emre de haklıydı biliyordu ilişkilerine kimsenin onay vermesine ihtiyaçları yoktu saygı duymaları yeterliydi ama Ebru kendi içinde öyle kırılgandı ki Emre'yle ilişkisine dair tek kötü bakış onaylamaz yüz ifadelerini şuan görmek istemiyordu çünkü pek sevilmediğini biliyordu.

"Emre."

''Efendim.''

Durdu Emre tuttuğu Ebru'nun ellerinden parmaklarını geçirip kenetledi ve onun endişeli bakan güzel mavilerine yeşillerini sabitledi. Ebru'yu tanıdıkça anlıyordu o hiçte vurdum duymaz insanlar ne derse desin ben hayatımı yaşarım diyen ukala biri değildi.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin