13.Bölüm"Bazen susmak gerekiyor"

21.8K 1.3K 645
                                    

GÜNCELLENDİ

Merhaba, bölüm bitince hemen paylaşmak istedim. Yine oldukça uzun bir bölümle geldim.

Bölüme geçmeden kısa bir şey söylemek istiyorum. Geçen bölüme gelen yorumlar ve mesajlar için size çok teşekkür ederim. Aşkın Bedel'inden beri ilk kez yorumlara bu kadar fazla dönüş yapamadığım oldu ve bunun için kusura bakmayın.

Hepinizin yorumunu inanınki okudum. Soru gelen yorumlara elimden geldiği kadar dönmeye çalıştım ama baktım ki ben boş anımda bölüm yazmak yerine yorumlara cevap verince bölüm yetişmeyecekti o yüzden kusuruma bakmasın yorumuna cevap veremediklerim bölüm yetişsin diye dönemedim.

Bunun dışında bölümle ilgili bir şey söylemek istiyorum. Bu bölümde bir kısımda Ada ve Serhat'ı yazdım ve Serhat'ın annesiyle teyzesinin dahil olduğu kısmı yazarken çok eğlendim umarım sizde beğenirsiniz o kısmı atlamadan okuyun derim. :)

Birde Daha önce bahsetmiştim. Hikayemize güzel afişler yapıp emek veren arkadaşımız @Destinesiaaa Ege ve Buse için çok güzel tatlı mı tatlı bir afiş yapmış Ege ve Buse'yi yakıştırmayalar afişe baksın mutlaka derim. 😍❤️

Söyleyeceklerim bu kadar inşallah yine bol bol yorum yapıp oy verirsiniz.

Keyifli okumalar dilerim♥


***

ALTUĞ KESKİN

"Altuuğ, paşam uyan hadi bak biz geldik."

Halasının neşeli sesi kulaklarına dolan Altuğ homurdanıp başını yastığının altına soktu. Ada'yla sabahlamıştı ve çok uykusuzdu şimdi halası ne diye çağırıyordu kendisini anlamıyordu. Şu pazar kahvaltısı olayı hoşuna gitse de bazen deli oluyordu.

Dila odanın kapısını tıklatıp açtı kocaman sevgi dolu gözlerle gülümsedi. Halalığı tattığı biricik yeğeni kocaman adam olsa da gözünde hala o küçük paşa yeğeniydi. Altuğ paşasıydı ve ona baktıkça sevgisi dolup taşıyordu.

"Halasının canı, Altuğ paşam ben geldim ama uyan hadi."

Dila yatağın kenarına oturup Altuğ'un dağılan saçlarını okşadı. Elinde büyümüştü yeğeni. Ona olan düşkünlüğü çok başkaydı ve abisiyle yengesinin tek evladıydı.

"Hala biraz daha uyuyacağım."

Dila hayır anlamında kaşlarını kaldırıp gülümsedi. Ailecek kahvaltı yapacaklardı ve Altuğ olmadan olmazdı.

"Ama halacım birlikte kahvaltı yapacağız. Hadi bak vallahi darılırım konuşmam seninle.''

Altuğ ses vermeyince Dila sevimli sevimli bakıp yeğeninin omzuna dokundu Altuğ homurdandı.

"Neredeyse her hafta sonu bu olayı yaşıyoruz hala, bir hafta bensiz kahvaltı yapsanız ne olur.''

"Söylenme bana bak yaşına başına bakmam vururum popona. Aaa kalk dediysem kalk canım halan ayağına kadar gelmiş sen hala yatıyorsun.''

Celallenen Dila'ya doğru dönüp tek gözünü zorlukla açan Altuğ uykusuz halde halasına bakınca Dila anında pamuk gibi olup gülümseyerek Altuğ'un yanağından öptü.

"Hiii... Kıyamam sana gözlerin nasılda küçülmüş kızarmış, bizim cadıya böyle yüz verirsen seni uykusuz bırakır tabi.''

Altuğ ister istemez gülümsedi. Dila çok tatlı bir anne ve halaydı. Arada onun kızı Ada'yla atışmalarına bayılıyordu. Sonunda ikisi de küsüyordu ama Onur eve geldiğinde anne kız sanki bir şey olmamış gibi anında düzeliyorlardı. Öyle her şeyi babaya anlatmak onlarda yoktu. Anne kız aynı zamanda iki iyi arkadaşlardı.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin