Merhaba, nasılsını? Epey uzun bir ara sonrası geldiiim. :) Lafı hiç uzatmak istemiyorum sadece ufak açıklamam olacak lütfen okumadan geçmeyin. 😊
Üç çift yazdım ve üçü çok ama çok uzunlar bu yüzden böldüm ve iki ya da üç bölüm olarak birkaç gün arayla arkaya gelecek.
Bu bölümde Ege &Buse, Neslihan ve Buğra ve biraz yoğun istek üzerine Anıl Biricik olacak. Neden diğerleri yok derseniz zaman atlamasına çok az kaldı kopukluk olmaması için içimden geldiği gibi çiftleri uzun uzun yazdım.
Gelecek bölüm içlerinde de yer yer çiftlerimizin özellikle Ege ve Buse'nin yakınlaştığı kısımlar olacak lütfen bana sevişme okuduk neden böyle bunlar evli değiller ya da Buse çok rahat gibi gibi şeyler yazmayın hikayeye yetişkin ibaresini en baştan koydum üstelik her çift birbirinden farklı olarak ilişkilerini yaşıyorlar.
Söyleceklerim bu kadar 😁 bölüm sonunda da gelecek bölümle ilgili not var dilerseniz okuyabilirsiniz♥️
Umarım beğenirsiniz eğer yazımda hatalar varsa kusura bakmayın düzenledim ama olur ya yoğunluktan gözümden kaçmış olabilir. 😊
***
EGE & BUSE
Bora işten geldiğin beri hatta günlerdir dikkatini çeken kızını dikkatle izledi. Neşe dolu eğlenceli konuşkan kızı Buğra ve Neslihan'ın düğününden beri keyfisizdi gerekmedikçe konuşmuyor hiç şaklar yapmıyor evin neşesiyken kimseyle uğraşmıyor ve dahası doğru düzgün bir şey yemiyor içmiyor gözaltıları morarmış yüzü solgun bedeni zayıflamıştı.
Kızının Ege'yle arasının bozuk olduğunun farkındaydı kaç kez konuşmak istemişti ama Buse istemeyip konuyu kapatmıştı.
Bugünde eve geldiğinde Buse'yi salonda annesinin göğsüne sokulmuş ağlarken bulunca tepesi atmış ve neler olduğunu sormuş kızının bu haline daha fazla dayanamamıştı. Meriç araya girip kızının bu konuları babasıyla konuşmak istemediğini bildiğinden Bora'yı durdurmaya çalışınca olanlar olmuş ve kızına fazlaca düşkün olan Bora evi adeta inletip "benim kızım niye ağlıyor? Günlerdir iyi değil soruyorum söylemiyorsunuz yeter artık." Demiş ve Buse annesiyle babası kendisi yüzünden tartışmasın diye nedenine girmeden "Baba biz Ege'yle ayrıldık." Demişti.
Bora şimdi karşısında oturan kızına ve onun kucağındaki oğluna bakıp içini çekti. Evlatlarının tırnağı kırılsa canı yanıyordu. Hele ki küçük çillisi babalığı ilk tattığı göz ağrısının yüzü azıcık düşse dünyası kararıyordu Bora'nın.
"Buse."
"Efendim babacım."
Bora hemen gülümsedi şu babacım sözcüğüne kızının küçüklüğünden beri tav oluyordu.
"Sen küçükken çok yaramazdın birgün televizyonu kırmıştın annende sana bir şey olacak diye korkup o korkuyla sana çok fena kızmıştı."
Bora sustu karısının yanına geldiğini görüp ona elini uzattı ve yanına oturtup bahçenin güzel havası içinde ailesiyle olmanın keyifle Meriç'in omzuna kolunu sarıp onu kendisine çekerek devam etti.
"Sonra ben eve geldim işte annen sana öyle kızdı diye çok sinirlendim çünkü ben her haltı biliyorum ya böyle annen karşıma çıkana kadar ben hayatta evlenemem hele baba asla olmam derken karımın peşinde deli aşık kızımın peşinde ise divane olmuşum ya ayarım yok işte. Neyse annene kızdım sana kızdı diye sonra anneni üzdüm diye çok pişman oldum saçmalamıştım ve o gün ben şunu anladım ki benim kızım üzüldüğünde benim gözüm kimseyi görmüyor. O an mantıklı düşünemiyorum bu onu çok seven muhteşem bir annesi bile olsa gidip çatıyorum. He yıllar içinde bende bu konuda kendimi frenlemeyi öğrendim ama demem o ki seni daha fazla böyle üzgün, yemeden içmeden kesilmiş halde görmeye sabrım kalmadı Buse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomantizmAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...