85.Bölüm "Haddini aşma"

8.6K 683 324
                                    

Herkese merhaba nasılsınız? Çok uzun zaman sonra nihayet kavuştuk. ❤🌸Hiç lafı uzatmak istemiyorum çünkü bölümü özlemle bekleyen sayısı çok var biliyorum 🥰sadece ufak bir iki şey söylemek istiyorum.

Öncelikle sabırla, anlayışla beklediğiniz için hepinize çok teşekkür ederim.
Bir çoğumuz kolay olmayan zamanlardan geçtik biliyorum beni de bu zamanda beklediniz çok sağ olun.

Diğer konu bölümle ilgili;

Bu bölümde çok fazla istek mesajı aldığım Neslihan,Buğra, Anıl ve Biricik dörtlüsünü yazdım.

Özellikle Anıl ve Biricik'in yakın olduğu satırlar var ben yine başlangıç ve bitiş yerlerine ünlem ❗ işareti koydum istemeyen o kısımları atlayabilir.

Bu bölüm çok ama çok uzun olduğu için bir diğer bir çiftide sonraki  bölümde paylaşacağım o da yarın gün içinde gelecek yani iki bölüm arka arkaya paylaşmış olacağım.

Biliyorum herkesin sevdiği okumak istediği çift farklı uzunda bir ara oldu  diğer bölümde yine çok istenen onları unuttun dediğiniz Emre ve Ebru olacak.

Sizden ricam hangi çifti daha çok okumak istiyorsanız yorumlara yazın lütfen. Yorum yazmak istemeyen mesajda atabilir. ;) Yazmadan önce bana fikir oluyorsunuz.

Hepinize keyifli okumalar dilerim. Kocaman sarılıyorum.❤🌸

Bu bölümü deprem bölgesinde olan canım @Damldaml Damla'ya ithaf ediyorum. Her şey gönlünce olsun 🙏

****

NESLİHAN & BUĞRA

BİRİCİK & ANIL

***

Neslihan ablasının ve eniştesinin şok olmuş yüzüne üzgün gözlerle bakarken Buğra başını yerden hiç kaldırmadı.

"Sen ne dediğini farkında mısın ablacım? Şaka mı bu?"

Narin şaşkınlıkla konuşurken Selçuk'a dönüp baktı kocasınında kendisi gibi şok olmuş olduğunu gördü.

"Selçuk ne diyor bunlar?"

Narin sesini hafiften yükseltip kardeşine tekrar dönüp baktı ardından Buğra'ya ve hiçte şaka yapar gibi hallerinin olmadığını anlayınca sinirle kalktı oturduğu koltuktan.

"Narin."

"Bir dakika Selçuk. Neslihan sen neler diyorsun böyle. Ne demek Buğra'nın bir çocuğu olacak ama annesi ben değilim. Kim o zaman? Kocanın kimden çocuğa olacakmış?"

"Abla bağırma lütfen."

Neslihan'ın gözünden düşen yaşla Buğra daha da içine düştükleri durumdan dolayı suçlu hissederek karısının elini tuttu. Onu ailesinin karşısında bu açıklamayı yapmak zorunda bıraktığı için bir kez daha kendisinden nefret etti.

"Bağırma mı? Bu dediğin çok basit bir şey mi de sakince karşılayacağım Neslihan?"

Narin'in sinirden elleri titredi. Doluya koysa olmuyor boşa koysa dolmuyordu. Neslihan burdaydı canının yarısı kardeşi eşiyle kendisini ziyarete gelmişti ve dünden beri kıvrandığı bir şey olduğunun farkındaydı Narin bugün ise karşılarına geçip Buğra'nın bir çocuğu olacak diyorlardı.

"Gençler şunu bir adam akıllı anlatın karım sende bir otur şuraya. Ne çocuğu nedir bu olay?"

Selçuk otoriter bir sesle konuşup herkesi sakin tutma işini devralırken Narin kocasının yanına yeniden oturdu ve karşında oturan ikiliye baktı.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin