Merhaba, nasılsınız? Yeni bölüm hızla geldi. Keyifli okumalar dilerim bir sonraki bölümüde yazıyorum inşallah oda bu hafta biterse hemen paylaşırım.
Keyifli okumalar dilerim
***
EYMEN & MİRAY(Yukarıya video bıraktım buraya da yine link bırakıyorum mutlaka izleyin sevgili okurum Destinesiaaa Eymen ve Miray için hazırlamış izlerken çok duygulandım. Teşekkür ederim canım Destinesiaaa ❤️)
https://youtu.be/C0N6Vz5QyAw
***
Eymen yanında kıkırdayıp duran hayat ışığının sesine dakikalardır yaptığı gibi gözleri kapalı gülümsedi."Yetmedi mi güldüğün küçüğüm."
"Yetmez nasıl korktun ama."
Eymen cevap vermedi yanına sokulup başını göğsüne koyan nişanlısını sıkı sıkı sarıp saçlarından öptü çıplak belinde parmaklarını gezdirdi.
"Kortum tabi bir daha böyle şakalar yapma. Hem nerden aklına geliyor anlamam ki."
"Bir filmde görmüştüm."
"Sende dur sevişirken deneyeyim de Eymen'in aklı mı çıksın dedin."
Miray başını sallayıp tatlı elalarıyla baktı Eymen için işte hayat bu bakışlardaydı.
Miray'la harika bir gün geçirmişlerdi tüm gün gezip dolaşmışlar boğazda yedikleri yemek sonrası eve gelmişlerdi.
Evde açtıkları romantik bir müzikle saatlerce dans edip bir kaç kadeh bir şey içmişler aşk sarhoşu olup muhteşem anlar geçirip sevgi sözcükleri söylemişlerdi birbirlerinin kulağına ve defalarca kez birleşen dudakları bedenlerinden yükselen ateşle bir kez daha birbirine ait olmuşlardı.
Buraya kadar her şey harikaydı inanılmaz bir uyum ve aşkla birden fazla sevişmişlerdi. Eymen'in nazik hareketleri Miray'ı düşünerek rahatlatması Miray'ın gururunu okşamıştı ama hınzır aklına nereden geldi hiç bilmiyordu bir şey gelmişti.
Eymen'le birlikte doruğa çıkıp rahatladıktan sonra birden "Eymen iyi değilim" demiş ve gözlerini kapatıp kendini yatağa cansızmış gibi bırakmıştı.
Eymen'in o anlardaki paniği hastane diye telaşlanan haline dayanamayıp tek gözünü açarak gülünce Eymen baka kalmıştı. Numara yapmıştı ela gözlüsü. Ona bir şey oldu diye aklı çıkarken Miray katılarak gülmeye başlamıştı.
"Sen böyle şakalar yapmazdın."
"Bir kerede ben yapayım ne olur ki."
"Zamanını iyi ayarlasan olur tabi sevgilim."
"İtiraf et ne düşündün."
Eymen dudağının kenarını büktü sevişme sonrasıki o dağınık saçları dinç tatmin olmuş bakışları Miray'ın çok hoşuna gidiyordu. Eşi olacak olan adam çok yakışıklıydı kabul ediyordu bu yüzden de onu çok kıskanıyordu.
"Heyecana dayanamadın zannettim."
Miray minyon bedenini oynattı Eymen hissettiği kıpırtıya onun asıl şimdi heyecanlandığını anlayıp kalçasından tuttu ve Miray'ın istekli bakan güzel gözlerine bakarak sevdiğini üzerine çekti bacaklarını açıp yüz üstü kendi üstüne yatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomanceAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...