35. Bölüm "Kükrersem karşıki dağlar yıkılır"

18.6K 1.2K 195
                                    

Merhaba, iyi geceler. Yeni bölüm şimdi bitti hemen paylaşmak istedim.

Bu bölümde iki çiftimiz var çünkü diğerlerini de yazıyorum bekletmek istemedim. Aksilik olmazsa onlarda arka arkaya gelecek.

Keyifli okumalar dilerim. Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayalım. :)

***
EGE & BUSE

Gözlerinden neşe pırıltıları saçarak sevdiği adama bakan Buse dudağının kenarını ısırıp Ege'nin kıskançlıktan koyulaşan mavilerine bakmaya devam etti ve gülmemek içinde kendisini zor tuttu.

"Beni anladın mı Buse."

"Anladım komutanım."

Buse başını sallayıp tıpkı babasına yaptığı gibi elini kaldırıp alnın kenarına koyarak asker selamı verdi Ege gözlerini devirdi. Bu kıza sözü sanki hiç geçmiyordu otorite kuramıyordu yahu.

"Beni sallamıyorsun."

"Kim diyor onu ya."

Gözlerini abartarak açan sevgilisine ters bir bakış attı Ege hala takmıyordu Buse kendisini.

"Çıkaracaksın ortaya ters Ege'yi o olacak."

"Ayy yerim o Ege'yi sert erkeklikte Nirvana mı yapacakmış bakayım."

Çenesini okşayıp kıkırdayan Buse'nin elleri arasından başını geriye çekip kaşlarını çattı Ege. Buse ciddi ciddi takmıyordu kendisini birde dalgaya alıyordu.

"Geç sen dalganı görmedin daha benim o yüzümü."

"Kükrersem karşıki dağlar yıkılır diyorsun."

"Dağı bayırı bilmemde seni çiğ çiğ yerim."

"Vallahi bana sökmez o hallerin aşkım. Emin ol bende senden alası olurum ve küçük çilliyi sakın hafife alma."

Buse'nin tek kaşını kaldırıp konuşmasıyla Ege gülme isteğini zorla bastırdı. Bu kadının şu dik başlı halinide hani seviyordu. Kendini ezdiren kadın istemezdi ki kendisi de ezmezdi zaten.

"O çilliyi bir temiz döveceğim o olacak."

"Ayy bir denesene hatrım kalır."

Ege oflayıp pufladı yok böyle olmuyordu bir de diğer yöntemi denemeye karar verdi ve düğün alanından biraz uzaklaştıkları tenha yerde kimsenin onları görmeyeceğinden emin olduğu için kolları arasına çekti sevgilisini tüm gece kendisini baruta çeviren kıskandıran sevgilisinin kıyafetinin sırt kısmındaki derin dekolteye parmakları değince dişlerini sıktı.

"Aşkım."

Az önce gürleyen adamın sesi şimdi ani değişimle yumuşacık çıkmıştı ve Buse gülümseyerek yaklaşıp bedenlerini birbirine yasladı kollarını da Ege'nin göğsü üstüne yaslayıp onun güzel mavilerine baktı.

"Efendim sevgilim."

"Giyme böyle şeyler vallahi deliriyorum."

"Ama kıyafetimde tek açık yer sırtım."

"O da olmasa ne olur ki. Sende normal kalın askılı göğsü bacağı sırtı kapalı gibi bir şeyler giyseydin olmaz mıydı?"

Ah Buse sırtını okşayan adamın sıcak parmaklarını teninde hissediyordu ve Ege hoş ılık bir ses tonuyla konuşup aşk dolu bakışlarla bakıyordu çok güzledi bu anlar.

"Çok mu kıskanıyorsun."

"Tenini başkası böyle çekici halde görsün istemiyorum. Zaten çok beyazsın saçların desen turuncu ister istemez dikkat çekiyorsun kızım istemiyorum işte fena rahatsız oluyorum."

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin