Merhaba, uzun bir Altuğ &Azra bölümüyle geldim onlar bu kendilerine ait bölümü hakettiler diye düşünüyorum umarım beğenirsiniz.
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım lütfen. Keyifli okumalar dilerim.🥰❤
***
ALTUĞ & AZRA"Baba..."
Altuğ duyduğu ve ona göre en muhteşem sözle durdu açtığı kapının kulbunu bıraktı ve dünyalar güzeli olan kızına doğru döndü kocaman gülümsedi Beren'in üzerinde pijamaları saçları dağılmış bir yandan da gözlerini minik elleriyle ovalayan şahane görüntüsüne.
"Bebeğim."
Altuğ hızla giydiği ayakkabılarını geri çıkarıp adımladı merdivenleri çıktığı gibi kızını kucakladı ve mis kokusunu içine çekip yanağından öptü saçlarını geriye atıp yüzünü ortaya çıkardı.
"Günaydın."
"Günaydın meleğim."
Altuğ bazen fazla sevgiden delireceğini düşünüyordu. Azra'ya olan aşkına birde Beren'in eşisiniz sevgisi eklenmişti.
Kızının tombul yanaklarından öpüp hayranlıkla baktı onun yüzüne.
"İşe mi gidiyosun."
"Evet canım bugün biraz erken gitmem gerekiyor."
Beren başını salladı. Bir süredir oturan düzeninden son derece memnundu küçük kız. Artık Azra'ya anne Altuğ'a baba diyordu. Çoğu zaman Altuğ'da kalıyordu çünkü ona olan düşkünlüğü başkaydı ve Azra'yı yanında istediğinde ona güzelce açıklamışlar evlendiklerinde kendi evlerinde hep birlikte olacaklarını bununda yakında olacağını söyleyip ikna etmişlerdi.
Altuğ işe gittiği vakitlerde Azra işte değilse Funda babaannesiyle bazen Begüm anneannesi ve Neslihan ablasıyla vakit geçiriyordu.
"Saat daha çok erken seni yatağına yatırayım hadi."
Sabahın saat yedisiydi ve Altuğ tüm gece kızıyla uyumuş sonra yanından kalkıp hazırlanmıştı ve Beren onun yokluğunu anlamışcasına hemen uyanmış ve babası evden çıkmadan onu görmüştü.
"Oluy."
Minik ağzını açıp esneyen kızını sıkıca kucağında tutup yatak odasından içeriye girdi ve Beren'i yatağa yatırdı kızının "sende benimle uyu." Demesiyle derin bir nefes alıp verdi. Gitmesi gerekiyordu ama Beren böyle masum masum bakarken onuda geri çevirmek istemiyordu.
"Tamam."
Üzerindeki takım elbisesinin ceketini çıkarıp yatağa uzandı kolları arasına aldığı kızının yanağını öpmesiyle gülüp o da öptü mis gibi kokusunu içine çekti.
"Hadi kapat gözlerini bir tanem."
"Tamam baba."
Beren zaten kapanmak üzere olan gözlerini hemen kapattı ve çok geçmeden uykuya dalmasıyla Altuğ yeniden kalkıp ceketini giydi odadan çıkıp annesiyle babasının yatak odasına yürüyüp kapıyı tıklattı.
Azra'yla evlenip kendi evlerine geçtiklerinde Beren için bir bakıcı tutacaklardı çünkü ikiside çalışan insanlardı ve her ne kadar anneler bakacak olsa da bir yardımcının olması bazen Beren'in kendi evlerinde de vakit geçirmesine ve rahat olmalarını sağlardı.
"Canım."
Funda birkaç kez kapının tıklatılmasıyla uyanıp kapıyı açtığında Altuğ'u görünce bir şey oldu zannedip telaşkandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomansaAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...