Merhaba, nasılsnız? Bölüm geldi oldukça uzun oldu neden diğer çiftler yok demeyin lütfen bunu zaten paylaşmıştım hikaye finale gidiyor ve ağırlık Neslihan'la Buğra olacak. Cesur ve Dilçem içinde büyük ihtimal ayrı bir kitap gelecek onu diğer bölümde daha detaylı konuşuruz. Keyifli okumalar dilerim.♥️
Not: Neslihan'ın abisiyle ablasını unutmadım Narin ve Selçuk içinde bir ara bölüm yazacağım başladım ama bitiremedim onlarda aklımda.
NESLİHAN & BUĞRA
***
Buğra'nın annesi Begüm, kocasının elini sıkıca kavramış ona yaslanarak bahçede yürüyüp eve doğru giderken Azat'ın sözlerine saatlerdir olduğu gibi yine gülerek ona aşkla bakarak karşılık verdi.
Dün akşam güzel bir yemek sonrası eve gelmekten vazgeçip başbaşa kalacakları doğa içinde harika bir yere gitmişler ve şimdi evlerine dönüşmüşlerdi. Begüm dün akşam kocasının romantik aşk sözlerine tavırlarına adeta birkez daha aşık olmuş Azat'ın ise karısına olan aşkı daha da şahlanmıştı.
"Begüm."
"Efendim hayatım."
Azat eve yaklaştıklarında tuttuğu kadının elini öptü ve birazdan bu mutlu anlarından eser kalmayacağını bilmeden sonkez sevdasını sözleriyle güldürdü.
"Sence dünden sonra hamile kalır mısın?"
"Ayyhh Azat başlama yine! Torunlarımız var bizim ne bebeği Allah aşkına."
"Ne varmış yaşımızda bu yaşta anne baba olunmaz diye kural mı var? Buğra eşek kadar oldu evlendi barklandı ne olmuş bir bebeğimiz olsa bebek bakamı özledim Allah Allah."
"Olmaz o iş kapandı canım bebek sayfasını bıraksan mı artık. Şu ısrarını bitirsen ben çocuk olayını Buğra'da zirvede bıraktım çok istiyorsan torunlarımıza bakarsın."
"Ama şimdi bir düşün evde küçük bir Begüm ya da Azat olsa fena mı olur? Yeniden hatırlarız o günleri yavrum ya."
"Tamam işte torunlar var Azra doğum yapacak Beren zaten var e Eymen'in oğlu desen o da bizim canımız, torunumuz."
Azat yıllara meydan okurcasına yakışıklı karizmatik yüzünü buruşturdu etrafında ince çizgiler olan gözlerini kıstı.
"Ben ikimizin yaptığı senin doğurduğun bir çocuk daha istiyorum onlar zaten başımın tacı güzelim."
"Hayır Azat yıllardır bıkmadın şu ısrarında ben bu yaşta bebek falan doğuramam daha neler ya zaten çocuklarımız var bizim. "
"Sen yinede düzenli korunma. Belki ikna olursun."
"Hı hı tabi sende hemen anında bana güven diyip hamile kalmamı sağla."
"Senin istemediğin şeyi yapacak değilim yavrum."
"Bu konuda sana güvenmiyorum."
Azat gülerek başını iki yana salladı karısının yıllar geçtikçe olgunlaşan güzelliğine hayranlıkla baktı. Begüm her zaman bakımlı yediğine içtiğine dikkat eden sporunu düzenli yapan bir kadındı ve bugün bu yaşında hala çok hoştu güzelliği dillerdeydi bir ortama girdiklerinde ona hayranlıkla bakılması Azat'ı hem gururlandırıyor hem de erkekler tarafından karısının beğeniyle incelenmesi kıskanmasına sebep oluyordu. Karısı Azra'yla yan yana geldiğinde anne kız değil abla kardeş gibi görünüyorlardı. Yüzündeki ufak dokunuşları abartmamasıyla da Begüm yıllar geçtikçe daha hoş bir kadın olmuştu.
"Seni çok seviyorum, ailemi ve çocuklarımızı çok seviyorum."
Begüm kocasına aşkla baktı elini uzatıp onun yanağını sevgiyle okşadı ona saatler sonra olacaklardan bir haber doya doya onun baktı kara gözlerinin içine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomanceAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...