51.Bölüm"sadece bana sarılman lazım."

23K 1.1K 353
                                    

Karışıklık düzenlendi.

Merhaba, çok ama çok uzun bir bölüm oldu umarım beğenirsiniz. Artık bölerek mi okursunuz bilmiyorum;) bölümün sonları Altuğ ve Azra'ya ait onları sevenler için bu bilgiyide vermek istedim.

Keyifli okumalar dilerim.  Düzenleme çok yapamadım hata olursa kusura bakmayın.

****
HAKAN & SEDA

Hakan rahat uykusunda bir sağa bir sola döndü eliyle yatağın içini yokladı ama olmadı aradığını bulamadı ve gözlerini hemen açtı burnuna gelen kokuyla gülümsedi.

"Offf be ne güzel suçuk kokuyor."

Hızla kalktı yataktan ev terliğini giydi terlik Seda için mühimdi Hakan'da ona uyuyor hatta bazen onu kızdırıp "bak çıkarırım terliğimi yere basar sonra koltuklara  çıkarım" diyip takılıyordu

Odandan çıkıp hemen koridordaki banyoya girdi ihtiyaçlarını giderip dişlerini alışkanlıktan bir kahvaltı öncesi birde sonrası fırçaladığı için rütini bozmayıp işini halleti ve lavobodan çıkıp mutfağa ilerledi.

"Heyt be güzel sevgilim neler yapıyor böyle."

Tavanın başında sucuklu yumurta pişiren Seda'ya yaklaşığ ansızın kızın arkasından sarılıp yanağını öptü Seda Hakan'ın bu ani hallerine alışkın olduğu için gülerek karşılık verip pişen yumurtayı servis tabağına aldı ve sevgilisinin kollarında dönüp aşkı doyasıya yaşadığı adamın yüzüne baktı.

"Günaydın sevgilim."

"Günaydın müstakbel eşim."

"Hımm yine mi bu hitap?"

"Hımm ya. Sen birde karım olduğunda bende neler var bu güzel kulakların neler duyacak bir bilsen."

"Ayyhh çok heyecanladım."

"Benimle olmak böyle hissettirir güzelim."

"Egondan şiştim."

İkiside gülerek alınlarını birbirine yaslayıp öylece durup baktılar aşkları gözlerinden taşarken Hakan kızın alnından öpüp yanağını okşadı ve sevimli bir gülümseme sunan kadına aynı karşılığı verip fısıldadı.

"Günaydın gün ışığım."

"Günaydın hayatıma ışık getiren adamım."

"Bak bak laflara bak."

Hakan her zamanki gibi romantik ortamı bozup güldürdü Seda onun omzuna ufacık bir şaplak attı.

"Romantik ortamları bozmakta üstüne yok sevgilim."

"Doğamda yok yavrum ne yapayım? O değilde fena açıktım kahvaltıya geçsek ya. Şu nimet sıcak yenince güzel oluyor."

"Olur."

Seda kıkırdayarak sucuklu yumurtanın olduğu tabağı alırken Hakan'da çaydanlığı aldı ve birlikte salonda kurulu olan sofraya ilerlediler.

"Aşkım benim be ne güzel kahvaltı hazırlamışsın off patateste var."

Hakan gözleri ışıldayarak sofraya oturup çayları koyarken Seda sadece gülümsedi. Hakan'ın yemeğe düşkün bir adam olduğunu biliyordu ve onun için bir şeyler hazırlamayı çok seviyordu.

"Ellerine sağlık bebeğim."

Uzanıp kızın ellerini tutup öptü ve dünyanın en masum bakan gözlerine aşkla bakıp içini çekti... Bu kadın Hakan'ın yaşam sevinciydi.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin