76.Bölüm "Sensizliği hiç sevmedim"

13.9K 875 194
                                    

Merhaba, nasılsınız? Yeni bölüm  geldi bu bölümde iki çiftimiz var  üçüncüsünü yazmaktan vazgeçtim çünkü bölüm çok çok uzun oldu o yüzden iki çiftte karar kıldım. Profilime bıraktığım yazıda cevap verdiğiniz isimler arasında değerlendirme yapıp sonraki   bölümde mutlaka yer vereceğim.

Yine bölüm sonunda okumak istediğiniz çiftleri yazarsanız bana da başlamak için fikir oluyor. :)

Umarım bölümü beğenirsiniz yorum ve oylarınızı bekliyorum keyfili okumalar dilerim. 🥰😍

***
NESLİHAN & BUĞRA

"Sevgilim."

Neslihan arkasından sarılıp kulağına mırıldanan ve boynundan öpen adamla gülümsedi karnına doğru sarılan ellerin üzerine kendi ellerini yerleştirdi.

"Efendim."

"Acıktım."

Neslihan kıkırdayarak Buğra'nın kolları arasında döndü yüz yüze geldiği adamın aşk dolu bakışlarına aynı duygularla bakıp bir elini kaldırıp onun yanağını okşadı.

"Az önce yemiştik."

"Temiz hava çabuk acıktırıyor hem yürüyüş yaptık ya o yediklerimizi yaktık."

"Sizi tanıdığımdan beri çok net anladım ki ailenizin erkekleri çok fazla iştahlı."

Buğra gülerek kızın burnunun ucunu öptü onun beline kollarını daha da sıkı sarıp kendisine çekti.

"Aileniz derken?"

"Sen baban amcan işte kuzenlerin falan."

"Yok anlamadın?"

"Neyi anlamadım sevgilim?"

Neslihan tatlı bakışlarıyla baktı Buğra bir kez daha güldü içtenlikle ve parlayan gözleri kızın gözlerinden ayrılmadan dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı.

"Ailemiz güzelim bizim ailemiz."

"Buğra ya bende diyorum ne demek istiyor."

"Ailemsin sen benim bir ömür yuvamsın."

Neslihan içtenlikle gülümsedi. Bu adamın aşkını çok seviyordu ona çok aşıktı. Bu güzel duyguları onda tatmaktan çok keyif alıyordu.

"Hadi bir şeyler atıştıralım sonra şu jakuzinin keyfini çıkaralım."

"İkimiz mi?"

Neslihan şaşkınlıkla sorup gözleri ahşap evin verandasına bakan ortadaki oldukça büyük jakuziye kaydı. Tamam geldiğinde ortamdaki her şey gibi o da dikkatini çekmiş beğenmişti ama Buğra'yla beraber girmeyi düşmemişti.

"İkimiz tabi güzelim."

"Birlikte yani."

Buğra ellerini açıp kaşlarını kaldırdı.

"Oda da başka biri mi var. Hem olsa da sen dururken kimle gireceğim."

"Ama olmaz."

"Neden?"

"Nasıl olsun Buğra sen iyice şaşırdın daha neler."

Buğra anlamayarak önce gül yapraklarıyla süslü jakuziye ardından sevgilisine baktı.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin