Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım. Oylar ve yorumlar ne kadar çok olursa bölümler de erken gelir...
Keyifli okumalar✨
1.bölüm "Şanslı Günümdeyim Anlaşılan!"
İlk günden bela beni bulmuştu...
Havaalanından çıkınca olduğum yerde durup etrafıma baktım. Boş bir taksi görünce elimdeki bavulu çekiştirerek oraya doğru ilerlemeye başladım. Taksinin önüne gelince taksici elimden bavulu alıp bagaja yerleştirdi. Taksici bavulu yerleştirirken ben de arka koltuğun kapısını açıp bindim, sırtımdaki çantamı çıkarıp kucağıma koydum. Kısa süre içinde taksicide arabaya bindi ve arabayı çalıştırdı. Dikiz aynasından bana bakıp "Nereye gidiyoruz?" diye sordu.
"4. Hudut tabur komutanlığına." dedim. Adam bir süre aynadan bana bakıp yola çıktı. Ben de adama bakmayı kesip önüme döndüm ve akıp giden yolu izlemeye başladım.
Aklıma telefonum gelince cebimden çıkardım ve uçak modundan çıkarıp anneme uçaktan indiğime dair kısa bir mesaj yazdım. Tabura gidince arayacağımı da eklemeyi ihmal etmedim.
"Asker misiniz?" Taksicinin sorusuyla telefona bakmayı kestim ve dikiz aynasından ona baktım. Istemsizce tek kaşım kalktı. Adam bakışlarımı görmüş olacak ki devam etti. "Tabura gidiyorsunuz ya asker misiniz yoksa bir tanıdığınız mı var?"
"Askerim." deyip camdan dışarıya bakmaya başladım. Çaktırmadan adamı kontrol etmeyi de ihmal etmedi. Cebinden telefonunu çıkardığını görünce ofladım. İlk günden bela beni bulmuştu! Şanslı günümdeyim anlaşılan!
Kucağıma bıraktığım çantamdan silahımı çıkartıp bacağımın arasına koydum. Sonra telefonumu çıkardım ve arama motoruna gideceğim taburun adını yazdım. Yol tarifine bakıp beklemeye başladım. Kısa süre içinde taksici ters yöne gitmeye başlayınca göz devirdim. "Neden yolu değiştirdiniz? Bildiğim kadarıyla taburun yolu bu tarafta değil." dedim taksiciye bakarak. Bakalım hangi yalanı söyleyecek.
"Bu yol kestirme olduğu için buradan gidiyoruz." deyince tekrardan telefona baktım. Tabur çok ters istikamette kalmıştı. Tahmin ettiğim gibi yalan söylüyordü. Telefonu cebime koydum ve çantamı da sırtıma taktım. Bacağımın arasına yerleştirdiğim silahı çıkarıp adama doğrulttum.
"Sağa çek!" dedim dişlerimin arasından. Aynadan yutkunduğunu gördüm. Geri zekalı! Fark etmeyeceğimi sanıyordu herhalde. Konuşmak için ağzını açmıştı ki sert bir şekilde tekrardan konuştum. "Son ikazım! Sağa çek!"
Hızlı hızlı başını salladı. Arabayı sağa çekince kapıyı açtım ve konuştum. "Yerinden kımıldama!" Taksiden indim ve etrafından dolanıp adamın yanına ulaştım. Kapıyı açıp silahı ona doğrultmaya devam ettim. "Kime mesaj attın?" diye sordum. Asker olduğumu öğrendikten sonra telefona bakıp bir şeyler yapmıştı. Az buçuk tahmin ediyordum ama yine de sordum işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA
Action[WattpadRomanceTR Aksiyon ve Macera Peşinde Koşanlar Okuma Listesinde.] İleride evleneceğiniz kişiyle nasıl tanışmayı hayal ettiniz? Bir kafede, lisede, iş yerinde veya klasik olarak çarpışarak olabilir değil mi? Ama kesinlikle dağ başında, geceni...