21.BÖLÜM "İnternet Sitesi"

10.2K 677 179
                                    

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋

Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1

Keyifli okumalar✨

Keyifli okumalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

21.Bölüm "İnternet Sitesi"

"Konuşacak mısınız oğlum? Ne işiniz var burada?" Oturma odasında oturmuştuk ve Araf bilmem kaçıncı sorusunu tekrarlıyordu.

"Ateş Parçası komutanım, ne yaptınız siz komutanıma? Kaç defa söyledim, bir türlü anlamıyor ya." Meriç'in dediğine gülmemek için kendimi sıktım. "Kaçtık komutanım, size yardım etmek için kaçıp size geldik." Umarım bu bir şakadır. Ya da rüya olsun. Ben şu anda Araf'ın kollarında uyuyor olayım ve kötü bir rüya görüyor olayım.

"Salak mısınız lan siz!" Araf birden bağırıp ayağa kalkınca ona baktık. "Bizim zaten kıçımız batabildiği kadar boka battı, siz niye başınızı belaya sokuyorsunuz?"

"Komutanım bir sakin olun." dedi Fatih. Göz ucuyla Meriç'e baktı. "Bakmayın siz bu deliye." Araf onu hiç duymamış gibi yaparak konuşmaya devam etti.

"Sizi anladım diyelim ama Maya'nın ne işi var oğlum burada?"

"Komutanım bir oturun da anlatalım." dedi Eren. Araf birkaç defa derin nefes alıp tekrardan yanımdaki yerini aldı. Eren de konuşmasına devam etti. "Normalde zaten gelecektik ama biz biraz sabırsız davranıp erken geldik." Kaşlarım çatıldı, bir şey anlamamıştım.

Araf kafası karışmış bir şekilde "Bir dakika." dedi. "Buraya geldiğinizden Erdem Yarbayın haberi var mı?" Valla bunu ben de çok merak ediyordum. Umarım vardır yoksa bunları güzel bir fırça bekliyor gibiydi.

"Kısmen." diyen Ozan'la kaşlarım iyice çatıldı.

"Baştan anlatın şunu, valla bir bok anlamıyorum." dedi Araf. Kafa karışıklığını çok iyi anlıyordum, çünkü benim de kafam çok karışmıştı.

Soner oturduğu yerde biraz öne kayıp anlatmaya başladı. "Şimdi şöyle komutanım; biz zaten sizin yanınıza gelecektik, çünkü Erdem Yarbayın bir planı vardı. Normalde o plan doğrultusunda sizin yanınıza iki gün sonra gelecektik ama biz daha erken geldik. Neden erken geldik?" deyip diğerlerine baktı. "Bunu biz de bilmiyoruz ama ha iki gün sonra ha şimdi hiç fark etmez, biz de sizin gibi kaçak olacaktık zaten. Bu yüzden erkenden gelip şu olayı bir an önce çözmek istedik."

Araf başını sallayarak konuştu. "Tamam bunu anladım, Maya'nın ne işi var ve Erdem Yarbayın planı ne?"

"Erdem Yarbayın planladığı planlarda Maya da var." dedi Fatih. "Biliyorsunuz ki Maya'nın babasının bir internet sitesi vardı, Maya'da az çok bu işlerden anlıyormuş. Erdem Yarbay da Maya sayesinde internette sizin suçsuz olduğunuza inanan insanları toplayıp sosyal medyada bir kalkınma yapmak istedi. Bu sayede kesin hüküm olarak sizi suçlu değil de bu işin altında başka bir şey var sanacaklar ve detaylı bir inceleme başlayacaktık. Siz bu sürede yine kaçak olacaksınız ama size inanan bir insan topluluğu da olacak. Malum artık devir internet üzerinden yönetiliyor, bir şeyin üstünde çok duruluyorsa o işi detaylı bir incelemeye almak zorundalar yoksa bu işin önüne geçemezler." Şaşkınca Fatih'in anlattıklarını dinledim. Ne yalan söyleyeyim Erdem Yarbay güzel bir plan kurmuştu. Fatih'in de dediği gibi bu devir internet üzerinden ilerliyordu.

YILDIZLARIN ALTINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin