43.BÖLÜM "İlk Tekme Ve Cinsiyet"

6K 467 101
                                    

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋

Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1

Keyifli okumalar✨

Keyifli okumalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

43.Bölüm "İlk Tekme Ve Cinsiyet"

Biz belanın ta kendisiydik...

2 ay sonra

"Komutanım hadi gidelim." dedi Soner ısrarlarına devam ederek. Sabahtan beri Eren'i kurtarmaya gittiğimizde sağlıkocağında gördüğü kadının yanına gidelim diye tutturuyordu.

"Ne yapacağız Soner orada? Otur oturduğun yere." diye kızdım. Taburdan izin almış, sabahın köründe de kapıma dayanmış ısrarla gidelim diye tutturuyordu.

"Ya bu Yasemin benim telefonumu Ozan'ın telefonu sanmış. Bu salak Ozan da gitti benim telefonumun aynısından aldı ama neyse. İşte Yasemin benim telefonu Ozan'ın telefonu sandığı için ekranda yazan Bal Böcüğüm yazısını görünce telefonu açmış ve benimkine saydırmış, tabii sonra da Ozan'a saydırmış ama neyse." Kaşlarım çatıldı, bal bücüm mü demişti o?

"Bal böcüğüm ne lan?"

"İşte benimkini öyle kaydettim." Gülmeden edemedim. İlk işim Araf gelince beni nasıl kaydettiğini sormak olacaktı.

"Hadi ama ya. Zor izin aldım zaten."

Pes ederek ofladım. "Başımız belaya girmeyecek değil mi? Araf ikimizi de yakar bak." Yüzünde kocaman bir sırıtış peydah oldu.

"Biz hiç başımızı belaya sokar mıyız komutanım?" Hiç emin olamıyordum ama neyse. Umarım kazasız belasız gider gelirdik.

"İyi madem." deyip ayaklandım. "Hazırlanıp geliyorum." diyerek yanından ayrıldım ve hazırlanmak için odama geçtim. Aradan iki ay geçmişti ve Soner'le Meltem flört dönemini atlatıp ilişkilerine bir ad koymaya karar vermişti.

Bebeklerim üç ay bir haftalık olmuştu, karnım bir hayli büyümeye başlamıştı. Aslında bu aylarda tekmelerini ve hareketlerini hissetmem gerekiyordu ama hâlâ onlar varlıklarını bana belli etmemişti. Hatta bu durum endişelenmeme sebep olduğu için doktoruma da söylemiştim ama sorun olmadığını, bebeklerimin sağlıklı olduğunu söylemişti. Her hamilelik bir olmadığı gibi her bebek de bir olmuyordu. İlk hamileliğimde doğru düzgün bir şey yiyemezken bunda ne buluyorsan yiyordum. Valla elimde olsa gece bile uyumaz yemek yerdim.

Hazır olunca Soner'le birlikte evden çıktık. Arabaya binince Araf'a nereye gittiğimize dair küçük bir mesaj attım. Akşama kadar taburdan gelmezdi ama yine de haber verdim.

Bir saatlik bir yolculuğun ardından Meltem'in görev yaptığı sağlıkocağına geldik. Sevgili olduklarında Soner hepimizle tanıştırmıştı Meltem'i. O yüzden artık birbirimizi tanıyorduk.

YILDIZLARIN ALTINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin