4.BÖLÜM "Eğitim"

32.4K 1.6K 342
                                    

Kitap_gezegeni1 Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz.

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋

Oylar ve yorumlar ne kadar çok olursa bölümlerde daha erken gelir, yani bölümlerin erken gelip gelmemesi sizin verdiğiniz oy ve yorumlara bağladı.

Keyifli okumalar✨

Keyifli okumalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4.bölüm "Eğitim."

Bavuldaki bütün kıyafetlerimi dolaba yerleştirince üstümü değiştirdim ve telefonumu alıp odadan çıktım. Eğitim alanına doğru ilerlemeye başladım. Birazdan timin eğitimi başlayacaktı, ya da cezası.

Eğitim alanına gelince etrafıma baktım. Timin hepsi sıraya dizilmiş, suçlu çocuklar gibi ellerini önlerinde birleştirmiş bekliyordu. Bu hallerine gülümsedim ve yanlarına doğru ilerlemeye başladım. Onlara yakın bir bankın yanına gidip oturdum. Hepsinin bakışları bana döndü ve Fatih konuştu. "Komutanım siz de Araf komutanım gibi oturup bizi mi izleyeceksiniz?"

"Niye? İzlemeyeyim mi?"

"Yok komutanım izleyin tabii ama..." deyip susutu. Hemen ardından Eren söze girdi.

"Araf komutanım gibi bizimle dalga geçemezsiniz değil mi?" Güldüm, başımı iki yana salladım.

"Merak etmeyin geçmem."

"Nedense hiç inanasım gelmedi komutanım." diyen Soner'le tek kaşım kalktı. Bakışlarımı görünce hemen konuşmasına devam etti. "Yani Araf komutanım da sürekli dalga geçmem diyor ama her bulduğu fırsatta geçiyor, ondan öyle dedim."

"Bakalım." dedim sadece. Kim bilir belki de geçerdim.

"Komutanım?" Ozan'ın bana seslenmesiyle ona döndüm. "Siz benimle istediğiniz kadar dalga geçebilirsiniz." Şaşkınca kaşlarım havalandı. Niye böyle bir şey dedi diye düşünürken konuşmasına devam etti. "Buraya Yasemin'i de getirin sonra istediğiniz gibi benimle dalga geçin komutanım." Şaşkınlıktan kalkan kaşlarım indi ve güldüm. Gerçekten de Yasemin'i seviyordu anlaşılan. "Azıcık yüzünü görüp hava atayım belki benden etkilenir."

Ben ona cevap vermezken araya Meriç girdi. "Nasıl hava atacağını çok merak ettim Ozan."

Ellerini havalı bir şekilde saçlarından geçirdi. "Eğitim yaparken biri beni bir kere izlesin etkileniyor zaten, peşimden ayrılamıyorlar. Sadece birkaç saniye izlemesi yeterli olur Yasemin'in. Sonra da bana körkütük aşık olacak."

Yanında duran Fatih kafasına bir tane vurdu. "Yasemin seni sürekli eğitim yaparken görüyor ama ben bir etkileşim göremedim oğlum." Onların didişmesini izlerken gözüm buraya doğru gelen Erdem Yarbaya kaydı.

YILDIZLARIN ALTINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin