Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋
OY SINIRI 220 YORUM SINIRI 500.
Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1
Keyifli okumalar✨
17.Bölüm "Hain Planın Kurbanları"
"
Ne zaman uyanacak ya? Uyansın artık." Elif yine sabırsız bir şekilde abisine bakarak konuştu.
"Abinin uykusu biraz ağırmış fıstık, uyanır birazdan." dedi Araf. Ona hâlâ sinirliydim, hem beni utandırmıştı hem de Yusuf'u bayıltmıştı.
Buraya geleli neredeyse bir saat olmuştu. İlk önce tabura gitmiştik, olan biteni Yarbaya anlattıktan sonra Yusuf'u alıp Elif'in yanına getirmiştik ve Yusuf hâlâ uyanmamıştı. Uyanınca ilk işimiz o kadını bulmaktı. Bana kadının numarasını vermişti ama o kargaşada sanırım düşürmüştüm çünkü hiçbir yerde bulamadım kağıdı. Tabii bir de şu plan olayı var, henüz bizimkilere bahsedecek fırsatım olmamıştı.
Derin bir nefes alıp koltukta öne doğru eğildim ve dirseklerimi dizlerime yasladım, ellerimi de yüzüme koyup halıyı izledim. Acaba bizi neler bekliyordu? Başımıza neler gelecekti? İçimden bir ses çok kötü şeyler olacak diyor ama hadi hayırlısı.
"Birazdan oldu ama hâlâ uyanmıyor!" Elif'in sinirli sesini duyunca ona baktım, kaşlarını çatmış Araf'a bakıyordu. "Kandırıyorsun işte beni!" diye kız ona.
"Komutanım kızı niye kandırıyorsunuz? Çok ayıp valla." dedi Meriç gülerek. "Gel kız ben abini nasıl uyandırcağımızı biliyorum." dedi Elif'i yanına çağırarak. Elif koşarak onun yanına gidip merakla ona baktı. "Şimdi sen mutfaktan bir bardak su getir sonrada abinin başından aşağıya boşalt suyu, sonra da kavuş abine." Göz devirdim, hepimiz bir de merakla bunu dinliyorduk.
"Allah'ın salağından başka nasıl fikir çıkardı ki zaten!" Eren söylenerek arkasına yaslandı. Tabura gelince Yasemin koluna dikiş atmıştı onun. Tabii Ozan'dan dolayı biraz zor olmuştu çünkü çocuk kıza yapışmıştı bildiğin. Sanki yıllardır görüşmüyorlarmış gibi çok özledim deyip kollarını onun beline dolamıştı. Hatta Yasemin'den biraz ilgi görebilmek adına da atmadığı yalan kalmamıştı.
Yok efendim işkence görmüş, kafasına silah dayamışlar, aç yaban hayvanlarının önüne atacaklarmış da son anda adamları haşat edip kurtulmuş. Kolu, bacağı ve sırtı kesik izleriyle doluymuş gibi bir sürü yalan uydurmuştu kıza. Yasemin de en sonunda soyun da yaralarına pansuman yapayım deyince öylece ortada kalakalmıştı. Herhalde kızın ağlayarak ona sarılıp öpeceğini falan düşünmüştü zavallım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA
Action[WattpadRomanceTR Aksiyon ve Macera Peşinde Koşanlar Okuma Listesinde.] İleride evleneceğiniz kişiyle nasıl tanışmayı hayal ettiniz? Bir kafede, lisede, iş yerinde veya klasik olarak çarpışarak olabilir değil mi? Ama kesinlikle dağ başında, geceni...