23.BÖLÜM "Bilinmeyen Evlilik"

10K 596 125
                                    

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋

Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1

Keyifli okumalar✨

Keyifli okumalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

23.Bölüm "Bilinmeyen Evlilik"

Koltukta oturmuş odanın içinde volta atan Araf'a bakmaya devam ettim. İnternet sitesine koyulan evlilik cüzdanından sonra bir sürü Tweet'ler atılmıştı. Ama bizim aleyhimize atılan Tweet'lerdi bunlar.

Alessi'nin neden bunu yaptığını şimdi çok daha iyi anlıyordum. Bu şekilde yaparak bizim kurduğumuz planın elimizde patlamasını istemişti ve sanırım öyle olmuştu. Bizi destekleyenler birden bizim suçlu olduğumuzu söylemeye başlamıştı. Karşımdaki tevizyonda geçen alt başlıkları okudum.

Hepsi bizimle ilgiliydi.

Sunulan haber bittikten sonra sıra yeni habere geçti. Spiker sözü devralırken bizim adımızı söylediğini duydum. Hemen ardından bizim evlilik cüzdanımızın fotoğrafı göründü ekranda. Vatan haini oldukları yetmemiş gibi bir de rahat bir şekilde evlendiler diyordu. Evet bizi destekleyen onlarca insanın aklında bir şüphe oluşmuştu artık.

Suçsuzluklarını ispatlamadan neden evlendiler? Evet akıldaki tek soru buydu.

Bakışlarım önümdeki bilgisayara kaydı. Evlilik cüzdanı fotoğrafının altına atılan yorumları okumaya başladım.

Kesin sahtedir bu.

Neresi sahte ya? Evlenmişler işte, demek ki suçlu olup olmamaları o kadar da önemli değilmiş onlar için.

Ben bu fotoğrafa inanmıyorum ve Araf'la Cemre'nin suçsuz olduğunu düşünüyorum. Vatan haini olarak üzerine suç atan, sahte video düzenleyen kişinin sahte evlilik de düzenlediğini düşünüyorum.

Haberler evliliğin sahte olmadığını söylüyor.

Evlilik gerçekmiş ve bu evliliği yapan nikah memuru ortalıkta yokmuş.

Ya abi mantıklı düşünsenize biraz. Bunların videoları tüm Türkiye'ye yayıldı, bunlar suçsuzluklarını ispatlamak için kaçtılar ve kaçmalarının planlı olduğunu sanmıyorum. Kaçan bir insan yanına para falan alamaz. Nikah memuruna nasıl para verip de kaçak olan kendilerinin evlenmelerini sağlayıp bunu kimseye söyleme demiş olabilirler?

Baştan beri suçlu oldukları belliydi, suçlu olmayan bir insan kaçmaz.

Evliliğin gerçek olduğunu söylüyor bütün haber kanalları ama hâlâ bunları destekleyenler var ya...

Bunlara benzer birçok yorum daha vardı. Bize inanan ve bize inanmayanlar sanal bir savaşa girmiş gibiydi. Bize inanmayanları anlıyordum, sonuçta olayın iç yüzünü bilmiyorlardı ve gördükleri görüntülere göre hareket ediyorlardı. O evlilik cüzdanı görüntüsü de onlara o düşünceleri yüklüyordu.

YILDIZLARIN ALTINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin