Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋
Oy sınırı 180 yorum sınırı 350.
Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1
Keyifli okumalar✨
10.bölüm "Gizemli Kadın"
Arkamdaki duvara yaslanıp önümüzden geçen arabaları izlemeye başladım. Dün erkenden uyumama rağmen hâlâ uykum vardı. Bunun sebebi de Yusuf'un hâlâ gelmemesi ve etrafımızda olup bitenleri anlamamamdan kaynaklanıyordu. Yusuf'un gelmemesi beni düşüncelere itiyordu, etrafımızda olup biten her şeyi bilen kadını bilmemek ve bize bıraktığı notlar da beni düşüncelere itiyordu. Bu düşünceler yüzünden de gece uyuyamamıştım ve şu anda acısı çıkıyordu.
Önüme uzatılan bardakla bakışlarımı yoldan çekip karton bardakla çay uzatan Araf'a baktım. "Teşekkür ederim." diyerek bardağı elinden alıp bir yudum içtim. Şu anda karakolun önünde, çocukları okula götürecek olan servisi bekliyorduk. Buraya kadar bütün çocukları almış olacaklardı. Buraya gelene kadar yolun her bir yanında trafik polisleri ve jandarmalar bekliyordu. Asıl sorun karakolu geçtikten sonra başlıyordu.
Okul bir köy okuluydu ve pek işlek bir yerde değildi. Karakolu geçtikten sonra yollar ıssızlaşıyordu. Bizim tahminimizce de kağıtta yazanlar doğruysa çocukları kaçıracakları yer karakolu geçtikten sonra başlıyordu. Biz tam burada devreye girecektik. Okul taşıtı gelince buradan binip çocuklarla birlikte okula gidecektik ve onların güvenliğini sağlayacaktık.
"Uykusuz görünüyorsun, gece uyumadın mı?" Araf'ın sorusuyla ona bakıp başımı iki yana salladım.
"Pek uyuyamadım. Hem Yusuf'u hem bu yazıları yazan kişiyi düşündüm." dedim düşünceli bir sesle. Çayımdan bir yudum daha alıp önüne döndüm. "Sanırım Yusuf gelemeyecek." diye de ekledim.
"Anladığım kadarıyla Yusuf zeki bir çocuk. Elif'in bizim yanımızda güvende olduğunu biliyor ve içi rahat. Ama buraya gelince teröristlerin peşine takılacağını ve bizim yanımızda ne kadar da güvende olduğunu bilse bile kardeşine bir zarar gelmesinden korkuyor olabilir." Sanırım haklıydı. Kardeşi için dağa çıkan ve terörist olan biri kardeşinin güvenliği için geri gelmek istemezdi.
"Haklısın ama kardeşini seven biri onu görmek de ister. Kardeşi için dağa çıktı, aynı zamanda onunla da görüşüyordu ve şimdi onun geri gelmesi için kardeşiyle görüşmesine izin vermiyoruz. Eninde sonunda pes edip gelecek buraya. Ya erken ya geç hiç fark etmez o buraya illaki gelecek."
"Sen de haklısın ama nasıl gelcek?" Araf'ın sorusuyla tekrardan ona döndüm.
"Nasıl yani?" Anlamayacak sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA
Action[WattpadRomanceTR Aksiyon ve Macera Peşinde Koşanlar Okuma Listesinde.] İleride evleneceğiniz kişiyle nasıl tanışmayı hayal ettiniz? Bir kafede, lisede, iş yerinde veya klasik olarak çarpışarak olabilir değil mi? Ama kesinlikle dağ başında, geceni...