Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋
Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1
Keyifli okumalar✨
22.Bölüm "Meriç'le Bir Gün"
"Komutanlarım!" Duyduğum bağırma sesleriyle kıpırdanıp biraz daha Araf'a sokuldum. "Akşam oldu akşam." Aynı ses yine bağırdı. Birkaç garip ses çıkartarak başımı koyduğum Araf'ın boynuna mümkünmüş gibi biraz daha sokuldum.
"Uykum var." diye mırıldandım. Araf kollarını belime dolarken dışarıda bize seslenen Soner'e kızdı.
"Oğlum kapının önünden bir git! Horuz gibi ötme tepemizde!" Dudaklarım iki yana kıvrılırken dudaklarımı boynuna bastırdım, derin bir nefes alarak boynunu öptüm.
"Kaçak hayatı sizi çok değiştirdi komutanım, siz bu kadar uyuyan bir insan değildiniz. Çabuk kalkın ve kendi ellerimle hazırladığım kahvaltı masasına oturun."
"Lan Meriç bitti bir de sen mi başladın!" diye bağırdı Fatih. "Bir siktir git başka yerde çeneni yor! Mümkünse biz o sesini duymayalım."
"Delirtmeyin lan beni! Kalkın çabuk yataktan ve oturun şu kahvaltı masasına!" Evi inletecek derecede bağırınca huysuz bir şekilde yatakta oturur pozisyona geldim. Araf'a sokulmayı kesintiğim için ağzının içinden Soner'e saydırmakla meşguldü.
Gözlerimi ovup ayağa kalkıyordum ki Araf belimden tutup tekrardan yatağa yatmamı sağladı. Başını boynuma koyup derin bir nefes aldı. "Boş ver onu, biz uyuyalım." diye mırıldandı. Gülümseyerek ellerimi dağılan saçlarına götürdüm ve itiraz etmeden ona sokulmak için kendimi hazırlıyordum ama Soner'in sesi buna engel oldu.
"Beş dakika içinde kalkmazsanız odalarınıza gelip sizi boğarım!" Yapar mıydı? Kesinlikle yapardı.
Araf'ın sakallı yanağına iç çekerek bir öpücük kondurdum ve tekrardan doğruldum. Ayağa kalkıp kendimi odanın içindeki banyoya attım. İki gün önce Maya'nın İstanbul'daki evine gelmiştik. Alessi'nin ne yapacağı belli olmadığı için onun bizim nerede oturduğumuzu bilmemesi en iyisiydi.
Banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra çıktım, benim arkamdan Araf girerken ben de telefondan saate baktım ve öğleden sonra üç olduğunu gördüm. Evet saat üç olmuştu ve biz bu saatte kahvaltı yapacaktık. Dün gece Alessi'nin gittiği mekanları dolaşmıştık. İllegal işler yaptığı, videolarla oynadığı mekanını bulmaya çalışmıştık ve bunu yapacağız diye neredeyse sabaha karşı anca eve gelip uyuyabilmiştik. Tabii yine elimiz boş dönmüştük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA
Action[WattpadRomanceTR Aksiyon ve Macera Peşinde Koşanlar Okuma Listesinde.] İleride evleneceğiniz kişiyle nasıl tanışmayı hayal ettiniz? Bir kafede, lisede, iş yerinde veya klasik olarak çarpışarak olabilir değil mi? Ama kesinlikle dağ başında, geceni...