38.BÖLÜM "Gerçekler"

6.5K 523 94
                                    

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋

Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1

Keyifli okumalar

Keyifli okumalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

38.Bölüm "Gerçekler"

"Bırakın beni!" Alessi'nin bağırması eşliğinde yürümeye devam ettik. "Öldüreceğim ben bu adamı!" Başım ağrımaya başlamıştı artık ya. Gerçekleri öğrendiğinden beri aynı şeyler deyip duruyordu.

"Kızım bir sus! Çarpacağım şimdi ağzının ortasına bir tane!" dedi Meriç Alessi'nin kolundan tutup onu çekiştirirken.

"Bırak beni! Ölecek o!" Yukarıya bakıp sabır diledim. Çenesi de ağrımadı ya.

Daha fazla dayanamadan çantamı sırtımdan indirdim. Herkes merakla bana bakarken ben çantadan boyun atkımı çıkardım ve yırttık. Yırtılan akıyla Alessi'nin yanına gidip ağzını bağladım. "Başımı şişirdin!" deyip yanından uzaklaştım.

Alessi silahı alıp ateşlediğinde Araf'ın refleksleri sağ olsun adam kurtulmuştum. Kolundan tutarak onu çekmişti ve şimdi yaşıyordu. Şu anda da Maya'nın babasının tutulduğu yere gidiyorduk. Ama yol boyunca Alessi susmak bilmiyordu.

"Bu manyak karı böyle de susmuyor ki." Meriç'in Söylenmesiyle ona baktım. Alessi'nin ağzı bağlı olmasına rağmen konuşmaya çalışıyordu ve ortaya tuhaf sesler çıkıyor.

"Ya bunu ağaça bağlayıp kurda kuşa yem mi etsek?" dedi Soner yürümeye devam ederek. "Hayvancıkkarın karnı doyar belki."

"Saçmalama lan." dedi Fatih. "Hayvanlar bunu yerse zehirlenip ölür." Soner kafasını kaşıyarak başını salladı.

"Doğru ya. Yılandı bu kadın." Gülerek başımı iki yana salladım. Gözüm Soner'in elindeki yılana kaydı. Yılanı da yanında götürüyordu. Bir de arada başını okşayıp ona bir şeyler fısıldıyordu. Bakışları ağzı bağlı olsa bile susmak bilmeyen Alessi'ye kaydı. Yine yılana yaklaşıp bir şeyler dedi ve Alessi'ye doğru ilerledi. Alessi ve Meriç ondan önde ilerlediği için Alessi onu görmemişti. Soner arkadan ona yaklaştı ve iki eliyle yılanı tuttu, yılanı yavaşça Alessi'nin boynuna sardı. Alessi yılanı fark etmezken Soner arkadan kıkır kıkır gülüyordu. Yılan yavaşça onun boynuna dolanırken Alessi de hareketliliği hissetti ve omzuna baktı, yılanla göz göze gelir gelmez çığlığı bastı. Ağzı bağlı olmasına rağmen çığlığını net bir şekilde duyabilmiştim.

Alessi'nin çığlığı üzerine diğerleri durdu ve ona baktı. Kızın boynunda gördükleri yılanla onlar da gülmeye başladı.

"Ya benim çocuğum bu sarı engerek yılanını çok sevdi." dedi Soner gülmelerinin arasında. "Oysa bu yılan kadının neyini sevdi anlamdım." diye de söylendi.

YILDIZLARIN ALTINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin