42.BÖLÜM "Aşermeler"

6.8K 467 85
                                    

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋

Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1

Keyifli okumalar

Keyifli okumalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

42.Bölüm "Aşermeler"

Önümdeki tabağımdan bir parça peynir alıp sürekli telefonuna bakan Soner'e bakmaya devam ettim. Dün akşam buraya geldiklerinde de sürekli telefonuna bakıyordu. Sanki bir şey bekliyor gibiydi. Ama beklediği şey olmamış gibi devam somurtuyordu.

Araf'ın bana reçelli ekmek uzatmasıyla alıp yedim. Çayımdan bir yudum alıp konuştum. "Neyin var senin?" Herkes bana dönerken ben Soner'e bakmaya devam ettim.

"Benim mi?" dedi kendisini göstererek.

Gözlerimi açıp kapattım. "Dünden beri telefona bakıyorsun. Bir şey bekliyor gibisin."

Telefonu masaya bırakıp başını ellerine yasladı. "Meltem cevap vermiyor bana." demesiyle kaşlarım çatıldı, Meltem de kim?

"O kim?"

"Doktor işte. Operasyonda gördüğümüz doktor." demsiyle anladım.

Bir tane zeytin yiyip "Ne zamandan beri cevap vermiyor?" dedim.

Bir süre düşündü, aklına gelmiş olacak ki konuştu. "Sanırım üç gündür. İşte en son bebek haberini öğrenip kutlamaya gitğimizde konuşmuştuk. Sonra sarhoş olup nezarethaneye düştük ve o zamandan beri ne mesajlarıma ne de aramalarıma cevap vermiyor." Dudaklarımı birbirine bastırıp Araf'a baktım. O da bana döndü. İkimizde aynı şeyi düşünüyorduk. En son sarhoşken ona seni seviyorum demişti ve kızda ondan sonra cevap vermiyordu. Tabii bunu Soner bilmiyordu. O kadar sarhoş olmuşlardı ki hatırlamaması normaldi.

"Kıza pat diye seni seviyorum dediğin için cevap vermiyordur." dedim rahat bir şekilde.

"Ne demişim ne demişim?" Büyük bir şaşkınlıkla konuşunca güldüm. Şimdi inanmayacaktı ama çektiğim videoları izleyince hepsi sarhoşken ne yaptıklarını bir bir göreceklerdi. Onların tepkilerini izlemek çok eğlenceli olacaktı. Zaten eğlenmek için çekmiştim o videoyu. Ve zamanı gelmişti.

"Sorhoşken telefonu alıp onu sevdiğini yazdın ve mesajı gönderdin. Kız sanırım şok geçirdi ve artık sana yazmıyor ve aramalarına da yanıt vermiyor."

Büyük bir şok yaşamış gibiydi. Bunu yüz ifadesinden net bir şekilde anlayabiliyordum. "Şaka, değil mi bu?" Şaka olmasını umut ediyor gibiydi.

"Oldukça ciddiyim." dedim ve yine Araf'ın uzattığı reçelli ekmeği yedim. Birden Soner kahkaha atmaya başlayınca irkilerek ona baktım. Kafayı mı yedi bu çocuk? Niye durduk yere kahkaha atmaya başladı?

YILDIZLARIN ALTINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin