Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋
OY SINIRI 220 YORUM SINIRI 500.
Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1
Keyifli okumalar✨
18.Bölüm "Kaçak Hayatı"
Suçsuz olduğunuz halde teslim mi olacaksınız yoksa suçsuz olduğunuz halde kaçak mı olacaksınız...
Araf sıkıca elimi tutup beni evlerin olduğu sağ tarafa çekti. Ben de ona ayak uydurup koşmaya devam ettim. "Araf sürekli bu şekilde koşamayız, kendimize bir yer bulmalıyız." dedim nefes nefese.
"Biliyorum güzelim, bildiğim bir yer var oraya kadar koşmak zorundayız." dedi benimle birlikte koşmaya devam ederken.
Evet şu anda gecenin karanlığında Araf'la el ele tutuşmuş kaçıyorduk.
Kesinlikle bu fikir bizden çıkmamıştı. Aklımızın ucundan dahi geçmemişti. Ta ki Erdem Yarbay kaçın diyene kadar.
____
"Komutanım biz suçsuzuz! Bu videolarla oynanmış! Suçsuz yere bizi götürecekler mi?" Araf sinirle sordu ama Yarbay bir şey demedi.
Bir çok insanın videolara inanmasına şaşırmazdın, çünkü orada ben olmasaydım ve sadece videoları izleseydim kesin ben de videolardaki görüntülere inanırdım. Çünkü gerçekten usta birinin elinden geçmiş bu görüntüler. Kesildiği, videolarla oynandığı asla anlaşılmıyordu ki Erdem Yarbay da inceleme altına alındığını ve sahte olduğuna dair bir şey bulunamadığını söylemişti. Ama Yarbayın inanmaması... Tamam videolara inanmasına bir şey demiyorum ama bizi tanımıyor mu? Belki beni hâlâ tanımadı desek ama Araf. Araf'ı uzun zamandır tanıyor, onun böyle bir şey yapmayacağını bilmesi lazım.
Gerçekten inanmıyor mu yani bize? Hain bir planın kurbanları mı olacaktık şimdi? Hem de suçsuz yere...
Ben içimden bize inanmadığını düşünürken Erdem Yarbay hiç ama hiç beklemediğimiz o iki kelimeyi söyledi. "Kaçın buradan!" Şaşkınca ona bakarken şaka yaptığını düşündüm. Masum olduğumuz halde kaçarak bu görüntüleri doğrulayacak mıydık?
Suçsuz olduğumuz halde kaçarsak bir nevi işlemediğimiz bu suçu biz yaptık diye kabul etmek olurdu. Ve işleri iyice çıkmazsa sokardı.
"Komutanım ne diyorsunuz siz? Suçlu gibi kaçacak mıyız?" Araf üzerindeki şaşkınlığı atarak sordu.
"Kaçın, gidin ki bunu yapanları bulup kendinizi aklayan. Buraya sizi götürmeye geldiler ve emin olun serbest kalmanız neredeyse imkansız. Sizin de dediğiniz gibi video o kadar mükemmel ayarlanmış ki oynandığı anlaşılmıyor ama ben askerlerimin böyle bir şey yapmayacağını bildiğim için önümdeki videoya inanmıyorum. İnanan insanlar var, hatta neredeyse herkes." diye açıkladı. "Bu videoyu ayarlayan kişi her şeyi düşünmüştür." Haklıydı, Yusuf'un da dediği gibi Alessi çok tehlikeli bir kadındı, her şeyi kusursuz yapıyordu. Video incelendiği halde bir şey bulunamamıştı, şimdi teslim olursak bu videonun sahte olduğunu kim kanıtlayacaktı? Üstelik incelendiği halde bir şey bulunamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA
Action[WattpadRomanceTR Aksiyon ve Macera Peşinde Koşanlar Okuma Listesinde.] İleride evleneceğiniz kişiyle nasıl tanışmayı hayal ettiniz? Bir kafede, lisede, iş yerinde veya klasik olarak çarpışarak olabilir değil mi? Ama kesinlikle dağ başında, geceni...