Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋
OY SINIRI 220 YORUM SINIRI 450.
Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1
Keyifli okumalar✨
15.Bölüm "Tehlikeli Oyun"
Ölüm ayaklarımın altındaydı...
Kulaklarıma ilişen seslerle gözlerimi aralamaya çalıştım ama ensemde hissettiğim acıyla inleyip yüzümü buruşturdum. Başım çok acıyordu.
"Cemre?" Çok tanıdık bir ses duydum ama kime ait olduğunu bir türlü anlayamadım.
"Ateş Parçası komutanım, duyuyor musunuz?" Bu cümle... Bu cümleyi Meriç'den başkası kullanmazdı.
Bir kez daha gözlerimi açmaya çalıştım ve bu seferde başaralı oldum ama gözüm karanlığa alıştığı için bir anda açınca aydınlığa alışamadı ve kapandı. Elimle gözlerimi ovmak için sağ elini hareket ettirmeye çalıştım ama bu sefer de elim acıyınca bir kez daha inledim.
Neredeydim ben ya? Başım ve elim neden acıyordu?
"Cemre duyuyor musun beni?" Az önce sesini ayırt edemediğim kişi tekrardan konuştu ama bu sefer kim olduğunu anlamıştım. Araf'ın sesiydi bu. Sesi endişeliydi ve acı çekiyormuş gibi çıkıyordu.
Zorla gözlerimi açık tutmaya çalışarak sesin geldiği yere baktım. Net göremediğim için bir süre baktıktan sonra etrafımdaki kişileri daha net görmeye başladım. Kanlar içinde kalmış Araf'la gözlerim kesişince kaşlarım çatıldı.
Ne olmuştu ona?
Etrafıma baktım, herkes buradaydı ve ellerinden tavana bağlıydı.
En son ne olmuştu?
Onlara bakarak düşünmeye çalıştım ve Soner'le göz göze gelince ne olduğunu hatırladım. En son o yerde baygın bir şekilde yatıyordu, onu götürüecekken biri bana vurmuştu. Ondan öncede herkes ortadan kaybolmuştu.
Bakışlarım kendi ellerime kaydı, az önce acıdığının ve hareket ettiremememin sebebeni anladım. Ben de ellerimden tavana bağlanmıştım. Başımın ağrısıda vurmanın etkisinden olmalıydı.
Etrafıma baktım, bir mağaradaydık.
Kaçırılmıştık!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA
Action[WattpadRomanceTR Aksiyon ve Macera Peşinde Koşanlar Okuma Listesinde.] İleride evleneceğiniz kişiyle nasıl tanışmayı hayal ettiniz? Bir kafede, lisede, iş yerinde veya klasik olarak çarpışarak olabilir değil mi? Ama kesinlikle dağ başında, geceni...