37.BÖLÜM "Şah Ve Mat"

6.1K 459 107
                                    

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋

Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1

Keyifli okumalar

Keyifli okumalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

37.Bölüm "Şah Ve Mat"

Devran döndü...

Üstümdeki bütün silahların mermilerini kontrol ettim. Hepsinin dolu olduğundan emin olup bekledim. Şu anda saat gece yarısını çoktan geçmişti. Buraya geleli bir saat oluyordu ama henüz bir harekette bulunmamıştık. Alessi'nin ve sürekli yanında dolaşan adamın bu kampta olduğundan emin olduk. Şimdi de hepsinin yatmasını bekliyorduk ama bize inat gibi birçok kişi hâlâ ayaktaydı. Özellikle birçok kişi bir çadırın önünde nöbet tutuyordu. Orada Alessi'nin olduğundan emindim, emindik.

"Meriç." Araf'ın Meriç'e seslenmesiyle onlara baktım. Meriç birkaç büyük adımda Araf'ın yanındaki yerini aldı. "İçlerine sız ve ne konuştuklarını dinle." dedi.

"Emredersiniz komutanım." deyip Meriç gidecekken Araf onu tekrardan durdurdu.

"Gevezelik yapma, sesin çıkmasın. Sessizce git, dinle ve gel." diye uyardı. Meriç küçümseyen bir bakış kondurdu yüzüne.

"Ben hiç ses yapar mıyım komutanım?" Meriç'i tanımayan biri bile bu dediğine inanmazdı. İki dakika ona bakmamız yetiyordu onu tanımak için. Çocuk dünyaya sırf konuşmak için gelmiş olmalıydı.

"Ben malımı bildiğim için uyarımı yapıyorum zaten Fedai." Meriç Araf'tan aldığı yanıtla başını salladı.

"Bana laf çarptığınız için mi yoksa bana mal muamelesi yaptığınız için mi üzülsem bilemedim." dedi. "En iyisi ben düşünmeden gideyim. Yoksa saatlerce düşünürüm." deyip yanımızdan ayrıldı. Meriç gidince Soner yanımıza geldi.

"Fedai yerine beni gönderseydiniz keşke komutanım. Gevezeliğini geçtim bu mal karanlıkta önünü göremeyip düşer kesin." dedi. Meriç istihbarat uzmanı olduğu için onu göndermişti Araf. Soner de karanlıkta daha iyi yönünü bulduğu için gitmek istemişti. Tabii biraz da Meriç'e laf sokmak için.

"Arkamdan konuşma lan! Yanına geldiğimde o dilini kesip eline veririm." Birden kulaklıkta Meriç'in sesini duyunca irkildim. Bir anlığına kulaklıkların açık olduğunu unutmuştum.

Araf sabır çekip "Gevezelik yapma Fedai. İşine odaklan." dedi.

"Ben iki işi yapabilirim komutanım." Her şeyde de kendisini övmeyi biliyordu.

"Tabii yaparsın ama biri senin kendi kendine komutanım dediğini duyarsa o zaman da üç işi birden yapıp o kişiyi kimseye haber vermeden etkisiz hale getirmen gerekecek."

YILDIZLARIN ALTINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin