-Miért?
-Huh?
-MIÉRT TARTASZ ENGEM ENNYIRE GYENGÉNEK!?
-Néztél már magadra?
-Képes vagyok megerősödni! Csak adj nekem egy esélyt!
-Épp elég bajod van neked.
-Mert nem tudom magam megvédeni! Ha megtanítasz akkor ígérem, hogy- ennél gyomorba vágott.- Gha!- köptem fel a vért.
-Nem foglak kiképezni.
-Ken-chin, azért hagyd életben.
-Menj haza, anyád már aggódik.
-Gyűlöllek Draken.- sétáltam el.
-A francba...*Draken szemszög*
-Ez amúgy ki volt?
-Az unoka testvérem.
-Menő!
-Nem, nem az.
-Eléggé meg volt verve, talán harcos?
-Nem, de az akar lenni.
-Miért csak akar?
-Mert nem hagyom neki.
-Mi? Miért? Nekem úgy tűnt nagyon akarja.
-Azt mondja, olyan akar lenni, mint én, egy kemény, erős, jó harcos... aggódom érte mert 2 napot nem bírna.
-Küld rá Angryt és Smileyt, ők ketten simán kiképzik és életben is marad.
-Gondolod?
-Ők ketten jobbak, mintha Bajit küldenénk.
-Igaz.
-Ez most fájt.
-Baji.
-Kit kell megverni?
-Senkit.- mondtam.
-Akkor kire külditek rá vigyorit és haragpofát?
-Az unoka tesóm-
-Az a bige akinek lekevertél az előbb?
-Nem bige, de igen, ő az.
-Ken-chin, te teljesen más vagy, ha arról a lányról van szó.
-Ő az egyetlen olyan rokonom akivel tartom a kapcsolatot és vele is csak azért mert muszáj rá vigyáz... a francba...
-Azt mondta utál téged tehát el fog kerülni miközben bajba keveri magát.
-Mennem kell.
-Hajrá! És ne hagyd, hogy meghaljon.
-Ha ő meghal engem nyírnak ki.
-Sok sikert.Iza után kezdtem rohanni és pont a legrosszabb szituációban találtam őt.
-Maradj csendben vagy felvágjuk a szád.
-DRAKEN!- pillantott meg.
-Azt mondtam- szúrta volna meg mire kicsavartam a karját.
-Miért nem tudsz nyugton maradni és egy átlagos lány életével betelni?- sóhajtottam.
-TE MEG KI A FENE VAGY!?- szegezett rám egy fegyvert a másik srác.
-A csaj egyetlen rokona aki nem átlagos.- rúgtam ki a srác kezéből a pisztolyt.
-És az egyetlen, aki még egyet bele rúg a sebesült kutyába, segítség helyett.- sétált el.
-Te most-
-Csáo!- mondta vissza nem nézve.
-Nem mondom, hogy könnyű neked mert erre a csajra tuti nehéz vigyázni.
-Hát az.- mondtam és lekevertem a srácnak egyet aztán Iza után mentem.- Iza!
-Nem akarok felőled hallani!
-Megtanítalak!- mondtam mire megállt.- Nem ígérek semmit, de segítek neked megerősödni és néhány mozdulatra megtanítalak.
-Holnap találkozunk Ken-san!- mosolygott rám majd elrohant.
-Futni azt tudsz.- néztem utána.*jelen*
-Ken-chin, szólalj meg.
-Bocs Mickey.
-Min gondolkozol?
-Emlékszel mikor elősször láttad Izát?
-Ja, egy szép nagyot lekevertél neki miközben már eleve össze volt verve.
-Az azt követő nap elmondta, hogy mindenki kigúnyolta és megverik napi szinten mert jó tanuló és nem néz ki jól.
-Azért rosszul nem nézett ki már akkor sem.
-Mások szerint ronda volt.
-És ezért megverték?
-A legtöbb ember idióta.
-Egyet értek.
-Ezért kért meg, hogy tanítsam meg az önvédelemre...
-És ez mind 4 éve volt.
-Igen, azóta sokat fejlődött de még mindig gyenge.
-Nincs meg az a motiváció ami azt eredményezné, hogy keményen harcoljon... láttad azt a tekintetét mikor észre vette azt a 4 embert kiütve?
-Lefagyott egy pillanatra.
-Sosem gondolta, hogy valaha bosszút kell állnia valaki miatt és az, hogy valaki, olyan embereket bántott akik számára fontosak, felébreaztette azt az apró macskát ami nemsokára egy tigris lesz.
-Komolyan azt hiszed, hogy ez jó ötlet?
-Nem.
-És mégis azt akarod, hogy megpróbálja?
-Miért ne?
-Jut eszembe, Iza mióta van ilyen nagy barátságban az ikrekkel?
-Ja igaz, te nem voltál ott. Mikor megérkezett a csapathoz, csak ők ketten köszöntötték, mindenki más figyelmen kívül hagyta.
-Azt láttam, hogy senkivel nem jön ki jól de nem gondoltam, volna, hogy senki nem szól majd hozzá.
-Nos, ez van. Angry és Smiley nagyon kedvesen fogadták! Azon kívül, hogy harcolni akartak vele persze.
-Akkor ők tanították meg harcolni!
-Jap.
-És te hagytad?!
-Nincs beleszólásom, hogy más mit csinál.
-Viszont ők sem voltak elég jók. Ez a lány makacs és gyenge.
-Az viszont van bátorsága ami jó vezetőt tesz belőle!
-Akkor nem, ha az egész bandáját megöleti!
-Szerintem küldjük rá Bajit.
-Meg a halál.
-Akkor szóljunk-
-Beszéljük le az egészről!
-Hah?
-Iza egy gyönyörű nő, biztosan lesz valaki akinek megtetszik és remélhetőleg összejönnek aztán Iza normális életet tud élni ha mind ettől messze van.
-Miért mondod ezt?
-Nem akarom, hogy baja essen.
-Tudod te, hogy hányszor verték meg és alázták le? De mégsem adta fel.
-Csak azt nem tudom miért.
-Mert nem akar téged cserben hagyni és be akarja bizonyítani, hogy büszke lehetsz rá... az egészet azért kezdte mert felnézett rád, aztán megtalálta azt a közösséget magának amit meg akar védeni, és most egy klán vezére.
-És még te mondtad annó, hogy más vagyok ha róla van szó.- nevettem fel egy kicsit.
-Szeretem.- mondta mire egyből abba hagytam.- De köztünk már vége az egésznek.
-Mickey...
-Együnk valamit.- mondta mire éreztem ahogy egy ér majdnem elszakad a homlokomon.
-EZT MÉGIS, HOGY CSINÁLTAD!? AZ ELŐBB MÉG OLYAN ÉRZELGŐS VOLTÁL MOST MEG BENYÖGSZ EGY ILYET!?- kiabáltam mire nevetni kezdett.
-Nem tehetek róla! Éhes lettem a sok érzelemtől!- nevetett.