39

50 4 0
                                    

-Megcsináltad! Visszajöttel! Viszont az a nő akiről szóltam, hogy vigyázz!
-Mi van vele?
-Nem tudom mit csináltál, de az a nő sokkal nagyobb hatalomra tett szert, mint amekkora eddig volt neki!
-Az a nő bunkó és mindenkit megöl hideg vérrel ha nem kedveli!
-Akkor kedveltesd meg vele magad!
-Nem olyan könnyű!
-Viszont mostmár tudunk dolgokat ezzel az utazással kepcsolatban.
-Bármi új hír a nőről vagy ugyan azok?
-Alkottál egy mániákus gyilkost... de ezt, hogy hoztad össze!?
-Nem tudom! Nem csináltam semmit azon kívül, hogy kihívtam egy harcra amit elvesztettem és a kutyáját megfogtam, hogy ne szökjön el... oh...
-Mi oh?
-Lehet akkor történt valami miután velem találkozott és akkor valóban az én hibám.
-Akármi is az meg kell javítanod mert ha nem teszed akkor sokkal nagyobb bajod is lesz Hinata halálánál.
-Megteszem amit tudok.

Mikor visszamentem és Drakent sikerült megmentenem bementem a kórházba és egy kicsit beszéltem vele.

-Figyelj, Draken... tudom, hogy kicsoda Nekozami párja.
-Akkor meg köpd ki!
-Hanma.
-És én még azt hittem komolyan mondtad, hogy tudod ki az.
-Komolyan beszélek! Hanma és Nekozami együtt vannak! Lehet Nekozami küldte Hanmát és a bandáját ránk! Lehet meg akar ő is ölni téged valamiért!
-Iza nem tenne ilyet!
-A saját szememmel láttam őket együtt egyszer mikor Hanma Nekozami mögött ült egy motoron és a pirosnál álltak.
-Menj és ezt mond el Mickeynak is.
-Rendben.

Tehát felmentem és kisebb beszélgetés után felhoztam a témát.

-Figyelj Mickey, szeretnék mondani valamit Nekozamiról.
-Belebolondultál, hogy ennyit csacsogsz róla?
-Mickey ez fontos!
-Mond csak.
-Nekozami és Hanma együtt vannak és okom van azt hinni, hogy Nekozami küldte Hanmát, hogy valamiért megöljék Drakent!
-Milyen okod van ezt hinni?
-Láttam egyszer őket ahogy motoron ülnek együtt és a pirosnál állnak.
-Ez nem ok. Milyen oka lett volna Izának ezt ten-
-Mert csak játszik veletek! Eljátsza, hogy gyenge miközben képes embereket ölni és le merem fogadni, hogy már ölt is!
-Ez nem igaz...
-Nekozami folyamatosan az orrotoknál vezet titeket és ti észre sem veszitek! Nem akarom azt mondani, hogy hirtelen taszítsd el de- próbáltam győzködni de orrbavágott.
-Fogd be! Iza nem ilyen! Az lehet, hogy összejött vele, de kizártnak tartom, hogy köze legyen a támadáshoz! Miért akarná a saját unokatestvérét megölni? Azt aki vigyáz rá és leállítja ha kell!
-Bocs Mickey.
-Sokszor gondoltam bele ebbe de mindig arra lyukadtam, hogy ezt nem tenné meg. Iza nem erős és az tény, hogy egyszer ölt de nem lenne képes ismét ölni, ő ehhez lelkileg gyenge.
-Mi van ha ez csak játék?
-Tudsz érzelmeket ilyen hihetően játszani? Nem hinném, ezek valódiak.
-Legyen... valahogy bebizonyítom.
-Hajrá.

Egész héten próbáltam rájönni, hogy hol van és miért nem látom sehol mikor egyik nap észre vettem és egy fura öltözet volt rajta amit le is fotóztam aztán távol maradva tőle követtem.
Semmi használhatót nem találtam aztán egy cetlit hagyott az asztalon amit meg is néztem.

"Nézz jobbra gyökér."

Felnéztem majd oldra és bumm, orrba lettem törölve.

-Ne kövess mindenhová te perverz kis suttyó.
-Tudom, hogy te miattad került Draken kórházba.
-Kórházban van!? Mi történt!? Melyik kórház!?
-Te nem is tudsz róla?
-Yokohamában voltam! Persze, hogy nem tudom! Ezért kell elmondanod, különben nem marad fogad sem!
-Hanma megtámadta a Tomant a Moebius klánnal.
-Hanma? Nem, azt ígérte, hogy Kennek nem esik semmi baja!
-Kórházban van pedig.
-Azonnal vigyél el hozzá!
-Értettem.

Tehát elvittem a kórházba és út közben levette az egyenruháját aztán azt a táskájába tette.

*Izanami szemszög*

-Itt vagyunk.
-Rendben.
-Draken.
-Takemicchi?
-Hoztam valakit.
-Mi?
-Szia KenKen...- intettem neki.
-Takemicchi, hagyj minket magunkra.
-Huh? Oh, rendben.- mondta és kisétálta.

Csendben figyeltük egymást és tudtam, hogy valami nincs rendben.

-Hogy tehetted ezt?

Nem az vagy akinek hittelekWhere stories live. Discover now