-Mégegyszer köszönjük.
-A karoddal menj kórházba is! Ne csak te lásd el.
-Meg lesz, ne aggódjon.
-További szép estét.
-Maguknak is.Tehát bementünk és Hanma kiszedte belőlem a golyót aminek a sebhelyét lefertötlenítettük aztán felhevítettünk egy kést és hozzá nyomtuk, hogy a seb bezáruljon.
Majdnem felkiáltottam ahogy a bőrömhöz ért a kés oldala de csak halkan ennyit mondtam:-Az Isten baszná meg azt a gyakornokot egy kékbálna farkával vagy ha talál annál nagyobbat akkor azzal!
Hanma ezen csak felnevetett aztán megmostam a mostmár össze forrasztott sebet és bekötöttük.
-Kemény vagy.
-Te pedig nem tudsz utasításokat követni.
-Nem hagytalak volna ott semmiért, ha kell az életemmel is megvédelek.
-Én nem érzek így.
-Ezt megértem, elvégre neked volt jobb kapcsolatod is nálam.
-Sajnálom.
-Ne sajnáld, ez csak természetes a te esetedben.Lefürödtem és felvettem a pizsamám aztán kisétáltam.
Hanma el volt terülve az ágyamon amivel nem lett volna bajom ha nem lett volna ő is csurom vizes.
Felkeltettem és mondtam neki, hogy fürödjön le amég szerzek neki valami ruhát apám ruhái közül.
Mikor találtam valamit ami talán jó rá azon gondolkodtam vajon az ő apja, hogy nézhet ki.
Beraktam a fürdőszobába a ruhákat aztán a szobámban lecseréltem a takarót mert Hanma miatt csupa víz lett ami eredetileg volt rajta és azt pedig átvittem a vendégszobába és elterítettem, hogy megszáradjon.Visszamentem a szobámba és ledőltem az ágyra.
Nem sokkal később Hanma csatlakozott hozzám.Egy keveset beszélgettünk semmiről aztán valahonnan feltett egy kérdést.
-Mikor van a születésnapod?
-Július 27.
-Az nincs messze.
-Tudom.
-Hogy szoktad ünnepelni?
-Sehogy, anyáékkal és nagyival szoktam tölteni az egész napot aztán az azt követő nap a barátaimmal és Drakennel bandázok így kétszer ünneplek.
-Ha.
-Neked?
-Október 27.
-Az messzebb van.
-Kicsivel.
-Ez amúgy honnan jött?
-Csak eszembe jutott, hogy nem tudom.
-Különös vagy.
-De ezt szereted.
-Nem tagadom.Nem sokkal később elaludtam a karjaiban és reggel arra ébredtem, hogy az ajtóm nyílik de mikor megláttam ki sétál be a szívem kihagyott egy ütemet.
Csekkoltam, hogy Hanma alszik-e aztán kimásztam mellőle és amilyen halkan csak tudtam kirúgdostam a srácot a szobámból.-Mi a frászt keresel te itt!?- kiabáltam suttogva.
-Beszélnem kell veled!
-Mégis mi a fene lehet olyan fontos, hogy emiatt elgyere és konkrétan betörj hozzám hajnali 4kor!?
-Beszéljük meg ezt kint! Nem akarom a pasidat felkelteni.
-Rendben, de ajánlom, hogy ne fecséreld az időmet!Vissza mentem a szobámba és kivettem egy nadrágot a szekrényből aztán kimentem és azt felvettem aztán felvettem a cipőm és a kabátom és elhagytuk a lakást.
-Hogy kerülsz egyátalán ide?
-Átutazóban vagyunk ismét és anyám azt mondta, hogy itt maradunk egy hetet.
-Ez engem hol érint?
-Te is a cirkusz része voltál régen, emlékszel?
-Minden évben kétszer mikor itt voltatok, akkor én is részt vettem akrobata mutatványokkal, na és?
-Anyámék felajánlották nekem, hogy itt maradhatok 1 egész évet ha rá tudlak venni, hogy legalább 1szer velünk gyere és egész Japánban mutasd meg magad.
-Álmaidban! Már így is épp elég bajom van az életemben!
-Iza! Kérlek!
-Nem! Elég! Nem fogok többet a cirkusz közelébe menni azok után amit velem műveltél!
-Iza, könyörgöm neked!
-Nem.
-Pedig Fuhi hiányol.
-Nem érdekel. Túl léptem az egész bohóckodásotokon, én nem fogok újra fellépni ott és kész.
-Iza? Te, hogy kerülsz ki ilyen korán?
-Baji?
-Haver kopj le a csajomtól.- sétált mellém.
-Várj, ha ő a pasid akkor a másik-
-Ez komplikált, de tudnak egymásról... sajnos.
-Ő is tud rólam?
-Igen, de ezt majd máskor.
-Amúgy ki ez a ficsúr?
-Régen felléptem vele évente kétszer egy egész hétig mikor a cirkusz itt volt.
-Komolyan?
-Egészen tavalyig volt ez mikor ez a szemétláda eloldotta a kötelem és majdnem meghaltam.
-Elkaptalak!
-Majdnem elejtettél!
-De még élsz!
-Nem neked köszönhetően!
-De-
-Haver, jobb ha mész és szerintem ne gyere erre a környékre, mert ha meglátlak kutya kaja leszel.
-Sajnálom Iza.
-Menj.- mondtam mire bólintott és elsietett.
-Rég láttalak.
-Volt okom kerülni téged.
-3ból mennyi van meg?
-Csak 2 de van ötletem ki lesz a harmadik.
-Nagyon akarsz ezek szerint.
-Talán gond?
-Nem, igazából lenyűgöz, hogy képes vagy erre csak 1 emberért.
-Tudod mit mondanak. A szerelem megőrít.
-Viszont te eleve az voltál.
-Mellékletes.- csókoltam meg.
-Hazaviszlek mielőtt az óriásod magához tér.
-Ez jó ötlet.