-Minden rendben!?- nézett rajtam végig Kazutora.
-Igen. Nem bántottak, csak némi információt akartak amit el is mondtam.
-Ki volt az az alak!?- faggatott Hanma.
-A Yakuza egyik tagja.
-Hogy!?
-A Yakuza!?
-Nincs bajom! Ez a lényeg! Azt ígérték többet nem kerülnek a közelembe!
-Iza, ez nem játék téma!
-Szerinted nem tudom!? Elraboltak! Engem és nem titeket! Én tudom, hogy mit képesek tenni! Apámnak volt egy bátyja is de őt megölték! Szerintetek nem tudom, hogy milyen veszélyesek!?
-Mi csak megijedtünk, hogy bajod esik... nem voltunk képesek megvédeni...
-A lényeg, hogy mostmár nincs közöm semmihez.
-Iza-
-Hagyjuk a témát! Nem akarok rá gondolni!
-Rendben.Hazamentem és a következő két napot otthon töltöttem, aztán felhívtak, hogy anya jobban van és mostmár hazajöhet.
Vittem neki ruhákat és kitöltöttem a papírokat aztán hazamentünk végre.-Ahogy látom sikeresen tisztán tartottad.
-Muszáj voltam.
-És, te és Hanma már vadultok éjszaka?
-Anya!
-Most mi az?
-Még nem, de lassan azon vagyunk.
-Jövőhéten nem leszek itthon, az egyik unokatestvérem felajánlott, hogy nála lazítsak még apádtól el nem válok.
-Nem volt másik családja.
-Hogy?
-Az csak egy hazugság volt, hogy ne tudjuk meg mit csinál igazából.
-Tudod mit csinál igazából?
-Szerencsejátékozik.
-És ezért ezt hazudta?!
-Anya, nyugodj le kérlek! Én is dühös voltam mikor megtudtam de jó oka volt erre!
-Mégis mi!?
-Csalt a játékokon. Számolta a kártyákat.
-Istenem.
-Kérlek ne válj el tőle.
-Még meggondolom.
-Köszönöm.Anya másnap egész nap pakolt és apámnál rákérdezett aki belement a játékba és azt mondta már néhány éve szerencsejátékozik a munkája mellett és nem szólt róla mert akkor anya bajba került volna velem együtt.
A szüleimnek elmondtam, hogy a héten valamikor Hanmával megtesszük amit nem kéne és azt mondták hajrá.
Már kedden elérkezett az az alkalom ami jó lehet.Csak nyugiban voltunk a lakásán mikor úgy döntöttem rámászom.
Az ölébe ültem és megcsókoltam mire átölelt derekamnál és közelebb húzott.-Merész vagy?
-Igen.
-És mire vagy merész?
-Arra, hogy megtegyük.
-Biztos, hogy készen állsz?
-Igen, kérlek, tegyük meg.
-Akkor cuccot le.
-Értettem.Nagyban a dolgok közepén voltunk és én voltam felül mert azt mondta ez kényelmesebb lesz mikor...
Az ajtó hirtelen kivágódott és amennyire tudtam eltakartam magam a takaróval.-Anya!
-Még te ordibálsz nekem!? Megmondtam! Én nem fogok a saját házamban kopogtatni sehova!
-Menj ki!
-Ez az én házam! Nem küldhetsz ki engem!- kiabált mire Hanmára dőltem szégyenemben.
-Anya, nem látsz a szemedtől!?
-Nekem ne gyere ezzel! Te is folyton ránk nyitottál és mi végig hallgattuk azt amit a te hülye fejed akart mondani! Szóval ne nyavajogj nekem, hogy benyitottam!
-Menj ki! Kérlek!
-Nem! Ha egy kurvát akarsz dugni azt szépen máshol fogod mert apád ma fog hazaérni szóval jobb ha készülsz mert szét fogja verni a fejed a múltkori beszólásodért.
-Amúgy sem leszek itthon!
-Mégis hova mennél!? Az utcára!?
-A barátnőmhöz akit te lekurváztál az előbb!
-Ugyan már! Ez a kiscsaj? Had tippeljek! Már a szüleit is ismered?
-Igen.
-A csaj csak használ téged! Én csak tudom! Ugyan ezt csináltam az első 3 férjemnél aztán apádnál bebasztam mert ő nem hagyta, hogy otthagytam, mint az az előtti 3!
-Anya, menj már ki!
-Ezt nem csináljátok itt! Azt még nagy nehezen eltűröm, hogy itt alszik sokszor mert semmit nem eszik és csak a te szobádban van, de az, hogy már baszik is veled!?
-Legalább had öltözzünk fel!
-5 percet kaptok!
-Köszi! Ajtót csukd be kifelé menet!Tehát az anyja elment én pedig leszálltam Hanmáról aki csak takarta arcát.
-Öltözzünk fel... anyád nagyon nem kedvel engem.
-Anyám az életet utálja mert egy kurva.
-Apám nem fogja bánni szóval ha valahogy hozzám keveredünk akkor talán folytathatjuk... de ez innen már ciki...
-Ez az.
-Tényleg apád a negyedik férje?
-Ja, de az első miatt olyan amilyen.
-Ezt, hogy érted?
-Majd elmesélem hozzátok menet.
-Rendben.