-BÜDÖS A SZÁD!
-LAZA A FONATOD!
-KÓCOS VAGY!
-EL VAN SZAKADVA A PÓLÓ UJJAD!
-LE VAN CSÚSZVA A SZEMÜVEGED!
-KIVAN AZ ALSÓD!
-GYŰRÖTT A PÓLÓD!
-Fiúk, legyetek csendben.
-Bocs anya...
-Ez mindig ilyen?- kérdezte apa.
-Nem tudnak egymásnak beszólást mondani mert azt a másik ellenük fordítja 2 másodperc alatt.- magyarázta nagybátyám.
-Iza, nagyon csendes vagy, minden rendben?- kérdezte nagynéném.
-Hugi, hagyd őt, már megint meghalt.
-Még egy?
-Alig volt velünk 3 hetet...
-He?- kérdezte 2 unokatesóm és nagybátyám értetlenül.
-Majd elmondom nektek.- mondta nagynéném.Sok érdekes helyet vettem szemügyre séta közben aztán bementünk az étterembe végre és egy jó családi vacsorát töltöttünk együtt.
-Iza.
-Mond.
-Majd ha oda érünk, akkor te addig ne szólalj meg amég nem szólunk, rendben?
-Mi?
-A srácok azt fogják hinni valamelyikünk csaja vagy szóval ezt majd mi kimagyarázzuk.
-Abból semmi jó nem lesz.
-Iza.- szólalt meg apa.
-Most mi van!? Ha ezek ketten fognak magyarázni a végén még meg leszek fektetve!
-Nem is találkoztatok már 2 éve, mind a két fél megváltozott. Adj esélyt az unokatestvéreidnek, sokkal érettebbek már.- mondta Amaya mire a két srác nevetni kezdett rajtam.
-Majd meglátom.- figyeltem őket.
-Ti pedig ne becsüljétek alá! Sokat edzett, hogy erős legyen!- monda mire a srácok befogták és én csak elvigyorodtam.
-Rendben anya.- mondták.A két srác elrángatott kaja után egy tökre jól berendezett házba.
-Skacok! Itt vagyunk!- jelentette ki Rindo nagy vigyorral.
-Végre már! Hol a fenében voltatok!?- rivalt rájuk egy KenKenre hasonlító srác.
-Családi vacsin.- mondta Ran.
-Melyikőtöké a ribi?- nézett rám egy srác akinek hatalmas seb volt arcán.
-Mindkettőnké.- mondta a két Haitani fiú mire mindenki csak pislogott.
-Az szép! És, hogy osztoztok?
-Mindketten egyszerre csináljuk."Meg fogom ezeket verni."
-Egyik elől másik hátul vagy mindketten hátul csak más lyukat?
"Ez undorító!"
-Egyik sem, mi látjuk el őt.
-Minek? Egy nő arra van, hogy szopjon.
-Na ide figyelj!- indultam volna el de a két srác kaput játszott előttem.
-Fogd be.- mondták egyszerre.
-Ne, beszéljen csak! Beszéljen ha mer!- sétált a két srác elé a KenKenre hasonlító srác miközben a szemem figyelte.
-Hagyd őt Mad Dog.
-A csaj velünk van.
-Szivem, korábban ideértél a srácokkal, mint hittem.- sétált be Koko.
-He?- pislogott az egész banda velem együtt.
-Mi az? Mondtam, hogy majd itt találkozunk.- karolt át derekamnál mire leesett a játék.
-Hallanod kéne amit a fiúk mondanak, azt mondják velük vagyok.
-Ti csak kísérők vagytok, tudjátok a helyetek.
-Mondod úgy, hogy alattunk vagy a rangsorban.
-Ezért lopnátok az én csajom?
-Akkor most kié?- kérdezte a sebes arcú mire Koko elengedett.
-Igazából senkié.- mondta a 3 srác egyszerre.
-Ne szórakozzatok!- mondta Mad Dog készen állva az ütésre.
-Hol van Kurokawa?- kérdezte Ran.
-Ma még egyikünk sem látta.
-Koko.- szólalt meg Rindo.
-Intézem...- mondta és már a telefont is vette elő.Én fogtam magam és befeküdtem oldalasan az egyik fotelbe, mint egy rossz nemes, viszont ez 2 srácnak nagyon nem tetszett és a felrángattak a pólómnál fogva.
-Ki a francnak képzeled magad!?- kiabált rám a sebes arcú.
-Az a 3 idóta idehozott téged de ez nem jelent- mondta volna Mad Dog de szépen lefejeltem ami miatt a földre érkeztem taplra.
-TE KIS KURVA!- akart megütni a sebes arcú de elhajoltam és ő szépen megütötte a fotel háttámlájának fa szélét.
-Egész nap az a kettő idegelt engem, jobb ha nem kötekedtek velem.- indultam el mire a hajamnál megragadott valamelyik.- Áá!- kaptam hajamhoz.
-Ne hidd, hogy ezt megúszod!
-Akkor majd átfutom!- fordultam hátra gyorsan aztán torkon ütöttem amitől elengedett és próbált levegőért kapkodni.
-Te Ran, fogadjunk!
-Brawler fogja kiütni.
-Én szerintem Mocchi be fog szállni és ő üti ki.
-Miértnem hiszitek, hogy Neza nyerhet?
-Mert gyenge.- mondták egyszerre mire kifűztem cipőm, levettem és mindkettőjüket fejbe hajítottam 1-1 cipővel.- Hé!
-Fogjátok be!
-Most megöllek!- nézett rám Mad Dog mire egy magabiztos mosoly jelent meg rajtam.
-Szeretném azt látni.- mondtam mire elindult felém.Nem kellett sok, hogy kikerüljem, felugottam és a fotel háttámlájáról visszalöktem magam és sikeresen Mad Dog nyakába kerültem ahol a lábaim elkezdtem összeszorítani.
-AZT FIGYELD!
-MINT EGY KÍGYÓ! NEM ENGEDI!
-GYERÜNK MAD DOG!
-NE HAGYD MAGAD!
-DOBD LE!
-EGYRE VÖRÖSEBB A FEJE!
-MINDJÁRT EL FOG ÁJULNI!- mondták mire az alattam lévő lekopogta a feladomot, csak a combomon így abba hagytam szorítást, de nem másztam le.
-Még mindig úgy gondolod, hogy képes vagy megölni?- kérdeztem még ő vissza szerezte normál légzését aztán csak nyakát dörzsölte.
-Csak szerencséd volt.
-Hazudd csak ezt magadnak.
-Nem is tudtam, hogy van barátnőd Mad Dog.- szólalt meg az ajtóban egy fehér hajú srác mire Mad Dog a lábaimat felfelé lökte ami miatt leestem a válláról de pont a sebes arcú karjaiba aki ez után le is tett.
-Mi hoztuk.- mondta Ran még én kiléptem Mad Dog mögül.
-Minek is?- kérdezte végig nézve rajtam.
-Mert szeretne a csapat tagja lenni.- mondta Rindo.
-Ez nem is-
-Csend!- szóltak rám egyszerre.
-Koko, vidd el a lányt egy sétára.
-Ran fajta sétára?
-Nem, én fajta sétára.
-Oh...- nézett rám.
-Mi az?
-Kurokawa, ez...- mondta volna Rindo de a srác kezét emelte, hogy hallgasson.
-Gyere Neza, induljunk.- sétált az ajtóhoz.
-Rendben?- sétáltam utána.
-Akkor majd jövünk.
-Hugica.- szólt utánam Ran.
-Hm?
-Légy résen.- mondta mire csak bólintottam.