11

76 6 0
                                    

-Iza!
-Te meg mit akarsz itt?
-Segítened kell!
-Én már ne-
-A húgomat elrabolták!
-És?
-MI AZ, HOGY ÉS!?- rivalt rám a két lány egyszerre.
-Én nem tudok ezzel semmit sem tenni! Sajnálom! Csak egy átlagos diák vagyok!
-Könyörgöm neked!- borult térdre.- Te vagy az egyetlen aki tud segíteni!
-Miért én?
-Hanma... ő az aki fogva tartja... azt mondta téged akar vagy a húgom halott...
-Akkor mondj búcsút a húgodnak mert én nem fogok visszatérni ehhez a borzalmas élethez! Vagy ha annyira fontos az élete, akkor fordulj a vezetődhöz, ő biztos segít neked.
-NINCS VEZETŐNK! MICKY BEVETTE A FÉRFIAKAT DE MINDEN NŐT ELKÜLDÖTT! VÉDTELENEK VAGYUNK!
-Akkor azt ajánlom add fel és nézz szembe a valósággal, ez a kis banda nem vezet pénzhez szóval a helyedben tanulnék és szereznék egy jó munkát, az talán vezet valamire.
-EZT NEM MONDHATOD KOMOLYAN!
-Hé! Ez nagyon nem fer vele szemben!- mondta Hinata.
-És velem szemben?- néztem Hinatára aki egy lépést meghátrált.- Velem szemben az? Ki tudja, hogy Hanma mit tervez velem? Az sem biztos, hogy életben lesz a testvére mire oda érünk, vagy egyátalán tényleg nála van-e.
-NEKOZAMI! KÖNYÖRGÖM!
-Nem ismerek ilyen nevű személyt.- indultam el.
-Hogy lehetsz ilyen?!- indult utánam Hinata mire megálltam és mikor közel volt legugoltam egyik lábamat nyújtva tartva aztán egy félkört írtam le nyújtott lábammal ezzel kibuktatva a lányt majd felálltem és felé néztem.
-Pedig azt hittem lehetünk barátok.- sétáltam tovább.

Mikor hazaértem a telefonom majdnem a földhöz vágtam mérgemben de végül nem tettem meg.
Ledobtam a parókámat, a szemüvegem és a maszkom aztán átöltöztem valami kényelmesbe és a telefonommal zsebemben kimentem a szobámból aztán bezártam azt.

-Nagyi, el kell mennem, ne várj haza, lehet csak reggel jövök.
-Mi? Kicsim, holnap-
-Tudom, ne aggódj, nem lesz gond.- nyugtattam egy mosollyal.
-Azt mondtad befejezted.
-Van még egy dolog amit el kell intéznem, hogy végleg vége legyen.
-Sok sikert.- ölelt át.
-Majd jövök.- vettem fel a cipőm aztán hagytam el a lakást de az ajtónál a telefonom bekapcsoltam és egy személyt felhívtam, akit jelenleg nagyon nem akartam.- Micky, kölcsön kérném a motorod.

Nem az vagy akinek hittelekWhere stories live. Discover now