-Legkésőbb holnap vissza hozom.
-Vigyázz az úton.
-Tudod, hogy nem szoktam.- indítottam be a motort és hajtottam el.Nagyon fura volt újra egy motoron lenni, ennyi idő után, mármint majdnem 2 hónapig nem ültem motoron ami nálam hatalmas kimaradás.
Mikor megérkeztem leparkoltam aztán konkrétan berúgtam az ajtót mire minden szem rám szegeződött.-Ajánlom, hogy megérje az, hogy ide jöttem egy csütörtöki napon a vizsga időszak utolsó előtti napján mert ha nem és végzek veled!- sétáltam Hanma elé.
-Neked is szia.
-Hol van a kislány?
-Biztonságban.
-Itt vagyok szóval engedd el!
-Ne ilyen gyorsan cicus.- mondta mire majdnem lekevertem neki de elkapta öklöm.- Pedig azt hittem tetszik neked a név!- vigyorgott majd gyomorszájba vágott.- De ezek szerint nem.- engedett el.
-Francba.- fogtam gyomrom térden állva mire leguggolt hozzám és megragadva a hajam hátra húzta a fejem.
-Tudod, mindig is csodáltam a gyönyörűséged, mióta megláttalak legelőször 3 éve. Olyan kis törékeny virág voltál, most pedig egy szúrós kaktusznak mutatod magad, pedig ugyan az a kis virág vagy.- mosolygott.
-Mit akarsz tőlem?
-Tőled? Semmit. Téged akarlak.
-Előbb hagyom, hogy halálra verjenek!
-Azt is meg tudjuk oldani már most is!
-Dögölj meg!
-Különös, a múltkor már ilyenkor sírtál.
-Nem fogok sírni azért mert gyenge vagyok! És nem leszek a tiéd sem, mert én felhagytam ezzel az egész baromsággal! Nem fogok több csatát végig nézni! Nem fogom mások sebeit ellátni! Nem akarok több csatát! Eleget láttam, eleget éreztem, eleget tapasztaltam ahhoz, hogy tudjam, ez az egész csak a rendőrségre visz vagy pedig örökös menekvésbe!
-Nem kell a közelben lenned. Az, hogy az én kedvesem lennél annyit jelentene, hogy az egész banda megvédene téged mindentől! És ha valaki zaklat, akkor azzal simán végeznek.
-Ha szerinted ez meggyőz engem akkor gondold újra!
-Mit szólnál egy randihoz elsőnek? Talán az majd meggyőz.
-Mintha egy ilyennel elmennék bárhova is!
-Legyen.- engedett el és állt fel.- Kinyírni a kiscsajt.
-NE!- kiáltottam mire lenézett rám.- Elmegyek veled! DE EL KELL ENGEDNED RAYAMIT!- kiabáltam mire leguggolt hozzám újra majd megemelte állam.
-Nem kell kiabálni a parancsaid, ez nem a te bandád.- adott egy puszit ajkaimra majd felsegített.- Hozzátok ide a kisdémont.
-ENGEDJETEK EL!
-Rayami...
-IZA!
-Iza? Ezt a nevet már hallottam. Viszont ez azt jelenti, hogy te is rejted a neved mint Draken. Milyen cuki, egy családi szokás.
-Izanami a nevem, most jobb?
-Ez aztán szép név. Ő ki meghív téged, hogy jöjj be. Tetszik.
-Azt mondtad elengeditek!
-Mikor?- vigyorgott.
-HANMA!
-Nyugi, mindjárt, de előbb beszéljük, le, hogy mikor és hol.
-A szombat nem jó mert egy stréber elvisz egy randira és már nem fogom lemondani.
-Legyen, mit szólsz a hétfőhöz?
-Iskola lesz.
-És? Egy napba nem halsz bele, max azt játszod, hogy meghaltál.
-Mi?
-Hétfőn találkozzunk mondjuk olyan 8 körül a...- ennél elkezdett rajtam végig nézni.
-Mi az?
-Legyen a te kis kedvenc szobrodnál.
-Honnan-
-Vannak embereim, rémlik?
-Legyen, de ha miattad valami hatalmas bajba kerülök kitekerem a nyakad!
-Sok sikert.- mondta majd csettintett.- Vidd a kölyköt és ha erről bárkinek is szólsz akkor véged van.- mondta teljesen ridegen mire megragadtam Rayami kezét és kirohantam vele.
-Minden rendben?- térdeltem le elé amint a motorhoz értünk.
-Nagyon megijedtem!- kezdett el könnyezni mire átöleltem.
-Elhiszem, de mostmár minden rendben lesz. A nővéred majd vigyáz rád.
-Komolyan elmész arra a randira?
-Meghalni senki sem szeretne, főleg nem egy ilyen apróság miatt.- mosolyogtam ahogy nekem is könnyek kezdtek kicsordulni szememből.
-De ha elmondjuk-
-Nem mondhatod el senkinek! Ha a nővéred megkérdeki, hogy kerültél haza, mond azt, hogy elengedtek téged mert sokat nyavajogtál, rendben? Ígérd meg nekem, hogy titokban tartod ezt az egészet!
-Ígérem...- mondta mire bólogatni kezdtem aztán ráadtam a sisakot.
-Menjünk, vigyük vissza Mickeynak a motorát aztán sétáljunk el hozzátok.
-Rendben...- mondta mire egy motor hangot hallottunk meg.
-A franc!- ültettem fel gyorsan a motorra a kislányt.
-Ti meg mi a fenét csináltok itt?! Ez a Walhalla területe!
-Baji?
-Indítsd azt a motort!
-Igen...- mondtam majd felszálltam és beindítottam a motort aztán elhajtottunk.
-Mi a fenét kerestetek ott?!
-Lényeges az!? Nem vagyok benne egyik bandában sem és semmi közünk egymáshoz!
-Bocs, hogy nem akarom, hogy kinyírják az egyik haverom rokonát!
-Mickeyhoz megyünk.
-Minek?
-Mert övé a motor.
-Ja, hogy te mentő akcióztál!
-Fogd már be a rohadt pofád!
-Tudod egyszer emiatt fogsz meghalni!
-Tehetek én róla, hogy az a rohadék értem cserébe engedte el a kislányt!?
-Tehát-
-Nem mentem vele ágyra mielőtt azt mondod!
-Akkor?
-Nem a te dolgod!- gyorsítottam fel a motort és pont átmentem mielőtt piros lett volna a lámpa.
-Iza! Nem kell ennyire sietni!
-Csak le akarom rázni a tagot!
-IZA!?- hallottam meg az Ikrek hangját.
-Francba már! Egyszer próbálok valami jót csinálni észrevétlen erre mindenki aki ismer észre vesz!
-Lassíts! Kérlek!- szorított Rayami mire lassítottam.
-Sajnálom.- mondtam majd észrevettem a házat és az ajtó nyitva volt.- Ahogy látom várnak ránk.- lassítottam még jobban majd álltam meg.- Minek vagy még ébren?
-Gond, hogy féltem a motorom?
-Figyelj, én nem vihetem haza Rayamit mert-
-Tudom, tudom.
-Te aztán elhúztad a csíkot!- állt le nem messze tőlünk Baji.
-Ugh! Kopj már le!
-Baji, kérlek vidd haza Nekozamit, én ezt a törpét viszem haza.
-Mindkettő törpe.
-Én vezetek.- sétáltam a másik motorhoz.
-Nem fog zavarni, hogy a farkam a seggednél lesz?
-Te vezetsz.- léptem hátrébb.
-Én is így gondoltam.- szállt fel a motorra.
-Köszi mindent Mickey!
-Nincs gond.- szállt fel a motorra.
-Indíts, út közben navigálok.
-Kapaszkodj.- mondta mire gyengén átöleltem a derekát.Elindultunk de nem igazán figyeltem merre megyünk, cserébe minden mást figyeltem.
Még sosem láttam a várost így.