-Nem ismersz meg?
-Ha ismernélek megkérdezném?
-Jogos.
-Válaszolj!
-Ha azt mondom Gavata az mond valamit?
-Megmondtam neked, hogy ne keress engem!
-A húgom miattad halt meg! Vállalj felelősséget és ne rohanj el!
-Mit akarsz pontosan?
-Semmit, csak egy kis beszélgetést.
-Mikor?
-Esetleg holnap délután?
-Hánykor?
-Legyen 7.
-Sötétedéskor?
-Talán félsz a sötétben?
-Hol?
-Mazutafu negyed.
-Pontosíts, az a terület hatalmas.
-Mondjuk az öreg Dang Shi boltjánál?
-Úgy érted a mostani Hanhata jelmezboltnál?
-Szegény öreg, sajnálatos, hogy bezárt, ő árulta a legjobb házi készítésű süteményeket.
-Ott leszek.
-Ja és ez maradjon kettőnk között, nem akarom, hogy a kis randinkról tudjanak.
-Rendben.
-Akkor holnap.- tette le.
-Meg akar ölni?- vigyorodtam el.- Meglátjuk hány ember kell neki ahhoz.Aludtam egyet aztán felhívtam Hanmát, hogy küldjön ki valakit a helyszínre ha valami mégis lenne és a napom egész jól ment, még Bajival is voltam kávézni csak úgy random.
Aztán eljött az idő és elmentem a megadott találkozási pontra, láttam is az embert akit kikültek, de intettem, hogy ne jöjjön, csak ha baj van amire bólintott.-Látom nem voltál egy gyáva ribanc most!- hallottam meg a hangot aztán egy lövést és a lábamba hatalmas fájdalom nyilalt.
-BAZD MEG! MIÉRT MINDENKI EZT A LÁBAM AKARJA SZÉTCSESZNI!?- borultam féltérdre és próbáltam szorítani a sebet.
-Most megfizetsz azért ami a húgommal történt.
-Ez nem igazán fer egy harc! Nálad fegyver van és nekem a lábam át van lőve!- mondtam nehezen mert a lábam kurvára fájt.
-A tesómat 1 lövéssel végezték ki.
-NEM AKARTAM EZT! AZ EXEMNEK HÜLYE A FELFOGÁSA! NEM AKARTAM, HOGY MEGÖLJÉK! RÁADÁSUL Ő FÉLHOLTRA VERT A TÖBBI KURVÁVAL!
-Neked aztán fel van vágva a nyelved.
-Hány haverodat hoztad el?
-Csak négyet.
-Pont, mint a tesód, egyedül gyenge vagy ehhez.- mondtam nevetve majd valami fejbe talált.- Baszódjatok meg...- mondtam, ahogy minden kezdett homályosodni és csak azt éreztem, ahogy ütnek fém tárgyakkal és rúgnak engem.
-DÖGÖLJ MEG TE RIBANC!Egy ismeretlen helyen ébredtem, de azt egyből levágtam, hogy egy srác szobájában vagyok.
-Szoktak itt takarítani?- ültem fel nagy nehezen majd észre vettem az asztalnál alvó srácot.- Ez a srác aztán őrült.- mondtam halkan aztán kimásztam az ágyból és észre vettem a lábamon lévő kötéseket.- Nem rossz.
Betakartam a srácot aztán kisétáltam a szobából és észre vettem, hogy egy kis apartmanban vagyok. Kisétáltam és lementem a földszintre, eléggé fájdalmasan aztán megnéztem merre vagyok és felhívtam apámat aki fel is vett és elindultunk haza.
-Mit kerestél ott?
-Tegnap meg akart valaki ölni és a haverom gondolom megverte őt, aztán mivel nem tudta hol lakom így magához vitt és ellátta a sebeim.
-Jól vagy?
-Átlőtték a kibaszott lábam és fejbevágtak valami fémmel! Szerinted!?
-Hé! Ne légy olyan, mint azok!
-Olyanok, mint anyám kicseszett családja?! És miért ne?!
-Izanami! Azonnal hagyd abba ezt a trágár beszédet!
-Vagy mi lesz!? Ki raksz a kocsiból!? Én kiszállok úgy is, hogy még megy!
-Izanami!
-Csak fogd be! A tegnapi délután szar volt! Ráadásul holnapra megígértem egyik barátnőmnek, hogy találkozunk és kibeszélünk egy könyvet aminek kicseszettül nem értem a végére mert te elrángattál engem az idiótákat meglátogatni akik miatt lábon szúrtak és küzdenem kellett az életben maradásért! Aztán mikor haza jövünk, egy srác egész nap követ azt állítva Ken miattam került kórházba és ezt neki is elmondta és most ő meg akar engem ölni! Tudod te milyen egy elbaszott életem van!? Az unokatesóm és a pasim konkrétan ellenségek! És sajnos úgyra belekeveredtem ebbe az egész szarba mert Rindo rám talált és megfenyegetett aztán elmentünk hozzájuk és muszáj voltam csatlakozni hozzájuk amiből származott bármi jó is!? Nem! Kibaszottul nem!
-Iza! Elég legyen!
-Sosem hallgatsz meg!
-Ez nem igaz! Mindig meghallgatlak!
-Most is csak azt akarod, hogy befogjam!
-Én azt akarom, hogy ne káromkodj! Az más dolog!
-Egyszerűbb ha kussban maradok nem igaz!?
-Iza én...- ennél sóhajtott egyet.- Elhiszem, hogy nem könnyű neked és sajnálom, de most nagyon feszült vagyok mert a dolgok nekem sem jöttek ki jól...
-Hallottam. A másik családod kidobott téged.
-Igen...
-Ha anya megtudja akkor el fog tőled válni...
-Tudom...
-Elcseszted az egészet.
-Ezt is tudom...
-Miért? Miért tetted ezt? Nem voltál velünk boldog?
-Ez nem ilyen egyszerű...
-Ezt viszont én tudom...Csendben mentünk haza és én a fürdőbe mentem és lemostam magamról a vért és kitisztítottam rendesen a sebet, viszont rettenetesen fájt.
Hinatát megkértem, hogy rakjuk át máskorra a találkozót és beleegyezett szerencsére.
Az elkövetkező 3 napot pihenéssel töltöttem amennyire tudtam.
Csütörtöki napon látogattam meg anyát és ő csak meglepődötten figyelt.
-Úgy nézel ki, mint aki a háborút járta 5 percig.
-Kössz, hogy kegyesen mondtad ki, hogy szarul nézek ki.
-Máskor is.
-Hogy vagy?
-Az orvos szerint már 78% az esélye, hogy meggyógyulok!
-Ez csodálatos hír!
-Ken nem olyan rég hagyta el szobám és mesélt valami olyasmit, hogy meg fog téged ölni. Mi történt?
-Az egyik hülye haverja telebeszélte a fejét! Hanma a bandájával rájuk támadt és egy áruló megkéselte Kent és az a Takutami vagy mit tudjam én mi a neve! Azt mondta nekik, hogy én küldtem őket, hogy öljék meg! És Ken ezt elhitte!
-Ez a srác nagyon okos, de néha hülyébb, mint a seggem.
-Anya?
-Most mi az? Tudod, hogy honnan jövök.
-Tudom de... tőled ezt fura hallani.
-Nem akarlak ezzel jobban stresszelni mert látom rajtad, hogy sok dolog van a válladon, de nem tudom titokban tartani ezt mostmár előled.
-Mi az?
-Apádnak... van egy másik családja.
-Nem igazán, a gyerek beköpte az annyának és kirakták a szűrét.
-Tudtad?
-Már egy jó ideje... nem akartam, hogy emiatt rosszabodjon az állapotod és nem éreztem jónak, hogy én mondom ezt el neked így csukva maradt a szám.
-Jaj Csillagvirág.- fogta meg kezem.- Te miattam csak ne aggódj! Mikor kijutok innen, első dolgom lesz veled elmenni innen jó messzire, hogy új életet kezdjünk! Csak te és én!
-Mi!? Nem!- rántottam el a kezem.- Nem hagyok itt mindent! Az egész életem itt van!
-De itt csak szenvedsz.
-Akkor mégjobban fogok ha mindent előről kell kezdenem!
-Iza, ez lesz a legjobb min-
-Nem! Én itt maradok! Te menj nyugodtan! Apa vissza akar költözni Yokohamába amúgy is! Én meg megyek koliba vagy nem tudom!
-Kicsim.
-Nem!
-Öhm... zavarhatok?
-Te meg mi a frászt keresel itt!?