-Hogy tehetted ezt?
-Mégis mit!? Nem tettem semmit!
-Együtt vagy azzal a zombival!?
-És akkor mi van!? Annak nincs ehhez köze!
-Mégis miért!?
-Az elején kényszer volt de aztán beleszerettem... nem fogom otthagyni csak mert te nem kedveled!
-Mi van Mickeyval!? Mi van Bajival!? Mi van Smileyval!? Mi van Angryvel!? Mi van velem!?
-Az élet sokszor kegyetlen, tudod te is a szabályt, a barátod közel, de az ellenséged közelebb.
-Elárultad a Tomant.
-Ez nem igaz! Nem árultam el! Egyik bandában sem vagyok benne! Ami a bandák között történik ahhoz nekem semmi közöm!
-Hanmával álltál egy oldalra!
-Ez nem igaz! Nem vagyok senki oldalán!
-Ha kikerültem innen és újra találkozunk akkor halott vagy.
-Majd meglátjuk ki hal meg ki által.- sétáltam el.Lementem és Tamatuni csak várt.
-Mi volt?- kérdezte mire megemeltem őt aztán a főldhöz vágtam.
-Addig vagy életben még Mickey nem gondolja azt amit mostmár Draken!
-Mi?
-Mostmár meg akar ölni, szóval ha Mickey is ezt fogja lereagálni akkor imádkozz, hogy nem találok rád!
-Értve...Elmentem Mickeyt meglátogatni és nem igazán volt jó kedve.
-Mickey...
-Igaz amit Takemichi mond?
-Semmi közöm a támadáshoz! Valóban együtt vagyok most Hanmával de... sosem akarnám, hogy Kennek baja essen! Kérlek... hidj nekem.
-Én hiszek...- ölelt át.- De Ken-chin nem hiszi... a fejébe vette, hogy te küldted őket.
-Tudom... tőle jöttem, azt mondja ha kikerül és meglát engem akkor halott vagyok... én ezt nem akartam! Nem akartam semmi ilyet! Hanma egy elmebeteg!- kezdtem el sírni.
-Hagyd ott.
-Nem tehetem... tud rólam mindent... a végén még anyámat... ha valahogy képes lennék tőle gyorsan elmenni... de sehogy sem tudok...
-A motorod még nálam van.
-Nem vehetem vissza, már nem vagyok benne semmilyen bandában.
-Nézz rá úgy, mint egy késői születésnapi ajándék."Bingo."
-Nagyon köszönöm.
-Remélem hamar megun téged az a srác, mert ha ez megtörténik akkor ott fog hagyni.
-Mi lesz Kennel?
-Megpróbálok vele beszélni.
-Hálas vagyok.4-5 percig csendben zokogtam még ő ölelt engem.
Mickey visszaadta a motorom amin haza is mentem és mikor a lakásba értem örömömben felnevettem.
-Neked elmentek otthonról?- szólalt meg valaki mire a nevetésből sikítás lett.- Hé! Csak én vagyok!- fogta fülét Kazutora mire befejeztem és majdnem lekevertem neki egyet.
-Mi a frászt keresel itt!?
-Apukád beengedett mielőtt elment.
-Mit mondtál most neki?
-Semmit! Felismert!
-Igen, ez valószínű volt, de ez nem magyarázat, hogy minek vagy itt!
-Nos... öhm...
-Bökd ki!
-Hanma küldöt, hogy hívjalak el a nyár végi fesztiválra!
-Mivan?
-Nos, a Walhalla már többször is elment erre csoportosan de mindig csak néhány tag az aki el tud jönni szóval megkért, hogy hívjalak el.
-Miért nem ő jött?
-Iskolai foglalkozáson van.
-Ami?- vontam fel bal szemöldököm.
-Büntetés.
-Mit csinált?- sóhajtottam.
-Biztos akarod tudni?
-Inkább nem.
-Akkor el tudsz jönni?
-Mikor?
-Nos a fesztivál-amúgy kié a motor amivel jöttél?
-Koncentrálj!
-Oh! Igaz! A fesztivál-de most komolyan, kié?
-Az enyém! Mond már az időpontot!
-A fesztivál napján délután 3kor.
-Olyan korán? Akkor még a nap is fent van!
-A srácok szeretik a játékokat kipróbálni és lányoknál próbálkozni.
-Atyám.
-Jó móka lesz! Sokat fogsz nevetni, ennyit garantálok.
-Rendben.
-Ja és Hanma üzeni, ha nem tudod mit vegyél fel akkor írj neki és megoldja.
-Üzenem neki, hogy nem kell aggódnia miattam, mindig tudom mit kell felvennem egy eseményre.
-Rendben. És-
-A motor az enyém, el volt kobozva és sikerült visszaszereznem.
-Már értem.
-Viszont most menj mert kurva szar napom volt, ja és üzenem Hanmának, hogy be fogom verni a képét ha találkozunk.
-Átadom.
-Na tünés!- mutattam az ajtóra mire kicsit nevetett aztán elhagyta a házat.Átöltöztem egy nagyon kényelmes pizsamába egy forró fürdő után és csak hevertem az ágyon gondolkozva.
"Mostmár újra egy bandában vagyok... de nem abban amelyikben Draken... nagyiék csalódottak lennének... de Draken most meg akar ölni... meglátjuk melyikünk ránt előbb kést."
A telefonom pittyogni kezdett jelezve, hogy valaki hív, de a szám ismeretlen szóval megnéztem, aztán felvettem.
-Igen?
-Hali kislány! A hétvégén ráérsz?
-Te meg ki vagy?