-Tehát azt állítod valaki járt a házadban és megölte a kutyád aztán megnyúzta és a húsába egy üzenetet írt ami az volt, hogy... mi is volt?
-Te következel...
-Veled több gond van, mint Manjirōval.
-Ez meglehet...
-És akkor holnap lesz egy randid amire az én segítségem kell mert minden ruhád a lakásban van ahova nem mész vissza a kutyahulla miatt?
-Pontosan.
-Rendben, de cserébe segítesz szerezni egy randit Drakennel.
-Megteszem amit tudok.
-Megegyeztünk!Tehát az éjszakat ott töltöttem aztán másnap Emma segített felkészülnöm a randira.
-Mint a stréberek királynője, de egy stréberrel mész randira szóval nem szólok bele.
-Hol a maszkom?
-Kidobtam.
-Mi!? Mickey!
-Vettem újat.- nyújtott felém egy csomagot.
-Oh... köszönöm.- vettem el.
-Nem egészséges, hogy egy maszkot sokáig használsz, elvileg 3 óránként kell cserélngetni ha eldobhatós.
-Ezt nem tudtam.- vettem fel a maszkot.
-Amúgy a szőke haj jobban illik hozzád.
-Az az eredeti hajszínem és azt el kell rejtenem.
-Minek?
-Mert nem akarom, hogy felismerjenek.
-Mintha olyan fontos személy lennél.- mondta mire bemostam neki egyet.
-Erre nem számítottál, mi?
-A házban nincs bunyó.- mondta Emma majd elkezdett parfümmel befújni.
-Fúj! Ez büdös!- fogtam orrom.
-Most még az, de nemsoká jó illata lesz.
-Ajánlom, hogy ne hazudj.
-Nyugi már! Tudom mit csinálok!
-Remélem is, ez az első, hogy randira megyek mióta...- néztem Mickeyra.
-Mond csak ki.
-Mióta Mickeyval szakítottam.
-Nos akkor ez a kis változás jót tesz majd neked.
-Remélem...Tehát Mickey elvitt a találkozási pontra és mondta, hogy hívjam ha vége és értem jön mire csak bólintottam.
Egy ideig vártam aztán valaki megütögette a vállam mire majdnem fordulatból orrbavágtam a reflexek miatt de eszembe jutott, hogy most stréber vagyok így gyorsan leengedtem a kezem.-Egy pillanatra azt hittem megütsz.- mosolygott.
-Sajnálom, nem tudom mi történt velem.
-Készen állsz?
-Teljes mértékben.- mosolyogtam.
-Akkor elsőnek a mozi ha már az nemsoká kezdődik.
-Nyomás.- indultam el lassan.
-Oh, van egy tetoválásod?"Mi a franc!? Elfelejtettem lefedni!?"
-Oh, ez csak egy nem maradandó tetoválás, 1 hét és már nincs is rajtam.
-Érdekes, miért ilyet csináltattál?
-Mert macskának tartom magam.
-Miért?
-Mert gyors vagyok, szeretek aludni és szeretem az emberek társaságát.
-Ez aranyos.
-Most veszem észre a szemfogad.
-Oh, hogy az...- takarta el száját.
-Nekem tetszik, olyan vagy tőle, mint egy farkas.- mosolyogtam mire elvette kezét miközben egy kicsit elpirult.Megnéztük a filmet és néha néha ettem a popcornból de az egészet nagyon kevés rágcsával és itallal néztem végig.
-Komolyan nem ittad meg kólát az egész alatt?
-Nem szoktam sok cukrosat inni.
-Ez zéró kóla, ráadásul egy kicsi.
-Van benne valami...
-Elinduljunk a következő állomásra vagy előbb megiszod?
-Út közben befejezem.
-Rendben.Tehát egy jó ideig sétáltunk beszélgetve ami alatt sikeresen megittam italom.
-Kizárt, hogy verseny futó voltál.
-Pedig az voltam.
-Miért hagytad abba?- kérdezte mire eszembe jutott ahogy az orvosok faggatnak a sebekről és anyám egyre jobban csak sír mert azt hiszi magammal teszem ezt.
-Meguntam.- mondtam egy mosollyal.
-Hogy lehet megunni egy ilyet?
-Versenyt verseny után nyertem aztán rájöttem, hogy nem lesz senki aki képes engem lefutni és az, hogy nem volt normális vetélytársam unalmassá tette.
-Ismerem az érzést.
-Jaj ne, az ott Draken...- próbáltam a srác mögött eltűnni.
-Akkor jobb, ha a másik irányba megyünk.- mondta és érződött hangján, hogy nem akarja ő sem látni amit picit furcsállottam mert nem is ismeri.Egy nem messze lévő boltba bementünk és láss csodát Hanmával voltunk szemben.