44

59 4 0
                                    

-Mi a fenét csináltál!?
-Mi?
-Nanami Izanami megölte Ryuguji Kent és Sano Manjirōt!
-Az képtelenség...
-Jelenleg Kisakival uralja Japánt!
-Nem... az lehetetlen...
-Pedig ez történik! Valahogy vissza kell mindent állítanod!
-Mégis, hogy!? Mit kéne tennem!?
-Az egyetlen esélyed, ha megölöd a lányt valahogy!
-De Draken és Mickey... nem tehetem!
-Más megoldás nincs!
-Találok más megoldást! Csak figyeld meg!
-Rendben, viszont elsőnek pihenj egy kicsit.
-Haza megyek, van ott egy füzet amit lehet tudunk használni.
-Most nem megyek.
-Nem is kell, te csak relaxálj egy estét, biztos rád fér.
-Meglátom.

Elhagytam az apartmant és elindultam sétálva.
Mikor már közel voltam a házamhoz egy rózsaszín hajú nő mellett haladtam el és meg is álltam.

"Ez az aura..."

A nő után néztem de nem volt sehol.
Elindultam újra de ekkor egy sikolyt hallottam az irányból amerről jöttem.
Egy pillanatra belegondoltam aztán elkezdtem a hang irányába sietni.
A rózsaszín hajú nő a kezét törölve sétált ki egy mellék utcából és én csak lassan sétáltam tovább, nehogy célpontnak vegyen.
Ahogy lefordultam a mellék utcába a gyomrom majdnem felfordult.

Egy nő feküdt a földön és a felsőteste fel volt vágva, de nem volt megalázva, minden nőiesebb testrésze el volt takarva, viszont a belsőszervei mind ki voltak lyukasztva, mint valami buszjegy.

-Csak egy célpontom volt mára, de 2 halál belefér.- hallottam meg egy női hangot.
-Ki maga?
-A nevem Nekozami, én vagyok Japán legjobb gyilkosa.
-Miért csinálod ezt?
-Ez nem kérdezz felelek! Kapsz 4 másodpercet rohanni.
-Iza.- mondtam ki mire a lány kezéből kiesett a kés.
-Senki... senki nem hív így, jó okkal!- mondta és éreztem, hogy hangja remeg.
-Mi történt veled?
-Tudod te milyen szar mikor a szüleidet a saját szemed előtt ölik meg?! Mindenkit képes lenne őrületbe kergetni! 6 börtönből szabdultam mert tudom, hogy kell átverni bárkit. Pszichopata lettem mert mindenki akit szerettem ELÁRULT! Draken megtámadt, így elvágtam a torkát! Mickey ki akart végezni, így lelőttem! Kazutora hazudott nekem... azt mondta mindig ott lesz nekem! Erre hátba szúrt szó szerint! De én rosszabbat is túléltem már. Viszont neki esélye sem volt! A nyakát szépen eltekertem és RECCS! Eltört a nyaka!- kezdett el nevetni.
-És Baji?- kérdeztem mire csendben maradt.
-Nem tudsz semmit.
-Őt is te ölted meg?
-NEM! NEM ÉN VOLTAM! ŐT SZERETTEM! ÁTVERT ENGEM DE JÓ OKA VOLT! SZERETTEM ŐT ÉS Ő IS SZERETETT! DE AZ A ROHADÉK MEGÖLTE MAGÁT!- kiabált egyre jobban sírva.- Ha meg tudtam volna állítani...
-És mi a helyzet Hanmával?
-Az a rohadék faszfej tőlem pokolra kerülhet! Meg fogom ölni ha legközelebb látom! MEGÖLTE A LÁNYOM!
-Mi történt?- fordultam felé teljes nyugodtsággal és láttam, hogy már térden áll.
-ELÉG! NEM! NE CSINÁLD EZT VELEM!- fogta fejét miközben zokogott.- NEM! NEM MONDOK TÖBBET!
-Nanami.
-ELÉÉÉG!- kiabált már fájdalmában.
-Pszichológus sosem látott téged.
-Hagyjd abba...- hajtotta fejét a földre miközben füleit fogta be.
-Segíteni fogok neked, ígérem.
-Ölj meg...
-Nem foglak, tudom milyen elveszteni olyanokat akiket szereszt... én Hinatát vesztettem el.
-Sajnálom... Kisakit nem tudtam lebeszélni... nem hallgat rám mostmár... azt mondja ő a vezér és nem kell neki asszisztens... félek tőle...
-Te?
-Erősebb, mint hinnéd... ez a férfi maga a sátán.
-Meg fogom állítani, ígérem.
-Fuss...
-Hogy?
-Fuss! Mindjárt visszatér a gyilkolási vágyam és akkor neked nincs menekvés!- mondta mire bólintottam aztán elrohantam de egyből vissza rohantam Naotohoz.- Van információm!

Nem az vagy akinek hittelekWhere stories live. Discover now