Selam suç ortaklarım✨
Farklı bir bölümle geldim bu kez, ilk defa yan karakterin anlatımıyla bölüm yazdım. Bölümü Ceyhun'dan okuyacağız çünkü buna ihtiyacımız vardı. En başından beri konusunu işlediğim bir cinayet daha vardı, oradaki gelişmeleri de bilmeniz lazımdı, bunu da bize en iyi Ceyhun anlatırdı :) neyse uzatmıyor ve sizi bölüme uğurluyorum.
Bölüme başlamadan önce sol alt köşedeki yıldızı parlatırsanız çok sevineceğim.💫
Buraya ben de sizin için kalp ve yıldız bırakıyorum.⭐♡ Sizinkileri de bekliyorum.❥
Bölüm sınırımız 400 oy ve 500 yorum <3
Keyifli okumalar <3
*****
78. BÖLÜM "SONUN DİĞER HABERCİSİ"
CEYHUN KANDEMİR
"Komiserim." Başımı kaldırıp yanıma gelen polise baktım.
"Efendim?" dediğimde elindeki dosyaları gösterdi.
"İmzalamanız gereken şeyler var." Dosyaları elinden aldım, istediği imzaları atıp geri verdim. O yanımdan uzaklaşırken de ileriden gelenleri gördüm, arkama yaslanıp gelmelerini bekledim. Hepsi bir bir gelip de bulunduğum masanın etrafına oturduklarında yüz ifadelerinden yine ellerinde hiçbir şey olmadığını anladım, bu canımı fazlasıyla sıktı.
"Bir gelişme yok sanırım," dedim, gözlerim aralarında gezindi, başlarını salladılar.
"Yok kardeşim, en ufak bir gelişme bile yok," sedi Samet, bir türlü çözülemeyen İnci Şahin cinayeti herkesin sinirini bozmuştu. Bozmaya da devam ediyordu.
"Dosya kapatılacak muhtemelen," diyen Samet'le kaşlarımı çattım.
"Ne?" Yeniden gözleri beni buldu.
"Kaç ay geçti, ortada hiçbir şey yok. Bu kadarına izin verdiklerine şaşırmak lazım. Muhtemelen dosya faili meçhul cinayetler arasına girer. Olur da bir gün tesadüfen bir şeyler ortaya çıkarsa da ancak o zaman yeniden açılır." Bakışlarımı önüme çevirdim, haklıydı adam. Böyle olacak gibiydi, çünkü genelde hep böyle olurdu.
"Aylardır uğraşıyoruz ama bir taksici yüzünden tıkandı olay!" diye isyan etti Nazlı, gözlerim bu kez de onu bulurken devam etti. "En sinir bozucu yanı da elimizdeydi ya adam elimizde! Buraya kadar gelmişti ama bırakmak zorunda kaldık! Sonra da ölüsünü bulduk!" En çok da onun siniri bozulmuş gibiydi. Dikkatle ona bakarken bu dikkatli bakışlarımı fark etti, sıkıntıyla ofladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇ ORTAĞIM
Novela JuvenilBir nefes kadar yakındı. Korku tüm bedenimi kaplarken karanlıkta bile fark edebildiğim kehribar rengi gözlerini bir saniye bile olsun çekmedi gözlerimden. Bakışları oldukça keskindi, korkudan kalbimi yaralayacak kadar keskin. "Sen..." deyip sustum...