Selam canımın içleri ✨
Bölüme başlamadan önce sol alt köşedeki yıldızı parlatırsanız çok sevineceğim.💫
Buraya ben de sizin için kalp ve yıldız bırakıyorum.⭐♡ Sizinkileri de bekliyorum.❥
Keyifli okumalar...
*****
Ateş, her şeyi yakıp kül edecek. Yanmaya hazır olun...
3. BÖLÜM "İYİLER VE KÖTÜLER"
"Elinde kağıt var." Gözlerim hemen Cansu'yu buldu. Maktulün elinde tuttuğu kağıdı almıştı.
"Kağıt?" Diye sorarken Cansu kağıdı açıp okudu. Savaş'da onunla birlikte yazılanı okudu ve birbirilerine baktılar. Dün olduğu gibi yine dayanamayıp kağıdı elinden aldım ve okudum.
"Aranızdan birisi büyük bir suç işleyecek. Siz suç ortağı olmaya mahkûm olanlarsınız." Gözlerimi kağıttan çekip bizimkilere baktım ve hepsinin birbirine baktığını gördüm.
"Suç ortağını sikeyim lan senin! Ben seni bir elime geçireyim bak sen o zaman gör ortak nasıl olurmuş." Deyip Barış ayağa kalkıp olay yeri inceleme ekibinden birinin yanına gidip konuşmaya başlarken Savaş tek kelime etmeden yanımızdan kalkıp yatak odasından çıktı. Gözlerim Cansu'yu bulduğunda onun da sinirli olduğunu gördüm.
"Her gün birisini daha öldürüyor ve biz hiçbir şey yapamıyoruz. O manyağı bir an önce durdurmamız gerekiyor. Yoksa daha çok kişinin canı yanacak." Dedi ve o da ayağa kalkıp, odadan çıktı. Barış hâlâ olay hakkında bilgi alırken ben önümde yatan adamın cansız bedenine baktım.
Başından akan kan yüzüne gelmişti ve hâlâ kurumamıştı. Bu da yeni öldürüldüğüne dair en iyi kanıttı.
"İhbarı kim yapmış?" Dedim herkesin beni duyacağı bir ses tonuyla. Hepsinin gözleri beni bulurken aralarından birisi cevap verdi.
"Pizacı." Deyince kaşlarımı çattım.
"Pizacı mı?" Başını salladı.
"Sipariş getirmiş. Geldiğinde evin kapısının açık olduğunu görmüş. Buna rağmen kapıyı çaldım ama kimse bakmadı dedi. Kapıyı açıp girişteki kan izlerini görünce de polisi aramış." Elimdeki kağıdı sıkı sıkı tutarak ben de ayağa kalktım.
"Girişte kan izleri mi vardı? Ben görmedim de."
"Evet kapının tam girişinde vardı. Biz de şu anda o kan izinin nedenini bulmaya çalışıyoruz zaten. Adam yatak odasında ölü bulundu ama orada da kan izleri var. Hem evin başka hiçbir yerinde de ona benzer biz iz yok." Diyen adamın yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇ ORTAĞIM
أدب المراهقينBir nefes kadar yakındı. Korku tüm bedenimi kaplarken karanlıkta bile fark edebildiğim kehribar rengi gözlerini bir saniye bile olsun çekmedi gözlerimden. Bakışları oldukça keskindi, korkudan kalbimi yaralayacak kadar keskin. "Sen..." deyip sustum...