95.BÖLÜM "ÖLÜ KADININ OYUNU"

1.7K 245 511
                                    

Selam suç ortaklarım :)

Bir önceki bölüme gelen yorumlarınız için çok teşekkür ederim.♡ Bu bölüm için yorumlarınızı da sabırsızlıkla bekliyorum.

Başlamadan önce sol alt köşedeki yıldıza dokunarak bana destek olabilirsiniz.

Ben de buraya sizin için bir yıldız bırakıyorum.⭐ Sizinkileri de bekliyorum :)

Bölüm sınırımız 1000 yorum :)

Keyifli okumalar.♡

gizzemasllan Instagram: gizzemasllan

95. BÖLÜM "ÖLÜ KADININ OYUNU"

Hayat, bir rüzgâr gibidir. O rüzgârın ne zaman çıkacağını, bizi nereden nereye sürükleyeceğini hiçbir şekilde bilemeyiz. Aniden çıkar, bizi öyle bir yere savurur ki neye uğradığımızı şaşırırız. Tıpkı şimdi olduğu gibi. Bir rüzgâr çıktı, bizi bu hastaneye savurdu ve bizi sürüklediği bu hastanede, emniyet müdürü tarafından köşeye sıkıştırıldık. Bu yaşadığımız şey ya büyük bir tesadüftü ya da büyük bir oyuna düşmüştük.

"Sonunda karşımdasınız," dedi Tufan Müdür ve gözlerini bir bir hepimizin üzerinde gezdirdi. Bunu yaptıkça yüzünde oluşan o memnun ifade, biraz daha arttı, keyfi biraz daha yerine geldi ve bu ifadeyle kazanmış olduğunu, gözlerimize soktu.

"Bir gün bu durumda olacağımızı çok iyi biliyordum," diye ekledi, eşzamanlı olarak arkamdakilerin hepsinin silahlarını çektiğini duydum. Gözümün ucuyla arkama baktığımda da hepsinin silahlarını Tufan Müdür'e doğrulttuğunu gördüm, bir tek benim silahım yoktu. Bunu hiç umursamayıp Tufan Müdür'e döndüğümde afallamış olduğunu gördüm.

"Ne yapacaksınız? Beni vurup kaçacak mısınız?" diye sordu, verecek cevap bulamadım, sessiz kaldım.

"Siz ne yapacaksınız? Bizden birini mi vuracaksınız?" diye sordu Ateş, Tufan Müdür'ün gözleri bir kez daha üzerimizde gezindi, hiçbir şey diyemedi.

"Bizim bir suçumuz yok." Bunu diyen de Cansu oldu, Tufan Müdür, ona odaklandı. "Her şey bunun ve bunun birlikte çalıştığı adamların suçu!" diye eklerken baygın olan Taner'i gösterdi. Gözümün ucuyla koltukta baygın olan polislere baktım, vaktimiz çok fazla yoktu. Artık Taner'i kaçırmak gibi bir şansımız yoktu zaten. Tek derdimiz, kendimizi kurtarmaktı.

"Bunu siz de çok iyi biliyorsunuz." Bu cümle Doğan'ın dudaklarından döküldü.

"Gönderdiğimiz o videoda suçsuz olduğumuzu açıkça söylüyor." Bunu da Savaş dedi, Tufan Müdür, tüm bunlar karşısında hiçbir şey diyemezken Savaş devam etti. "Oyuna düştük, sizin de bunu artık anlamış olmanız gerekiyordu." Savaş'ın bu cümlesiyle Tufan Müdür, gözlerini Ateş'e çevirdi.

SUÇ ORTAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin