75.BÖLÜM "BİR SAVAŞ BİTER BİR YENİSİ BAŞLAR"

4.5K 532 900
                                    

Selam suç ortaklarım✨

Bölüme başlamadan önce sol alt köşedeki yıldızı parlatırsanız çok sevineceğim.💫

Buraya ben de sizin için kalp ve yıldız bırakıyorum.⭐♡ Sizinkileri de bekliyorum.❥

Bölüm sınırımız yine 400 oy ve 800 yorum, lütfen sadece düşüncelerinizi belirten yorumlar yapın<3

Keyifli okumalar <3

Instagram: gizzemasllan / sucortagimofficial

gizzemasllan

.

.

.

75. BÖLÜM "BİR SAVAŞ BİTER BİR YENİSİ BAŞLAR"

Tarih birçok savaşa şahit olmuştur. Bu savaşlar hiçbir zaman ülkeler arasında sınırlı kalmamıştır çünkü insan sadece düşmanıyla değil, en yakınıyla bile savaşır bazen. En basit savaşlardır bunlar zaten, bu yüzden bir isim verilmez, adları anılmaz. Kısa sürer ve hemen biter çünkü en yakının seni nereden vuracağını çok iyi biliyordur.

Biz, en yakınımızla savaş hâlinde değildik. Bu basit savaş bize ait değildi. Biz öyle bir savaşın içindeydik ki düşman bizi çok iyi tanıyor, biz düşmanı tanımıyorduk. İşte en zor savaşta budur; düşman seni tanıyıp nereden vuracağını çok iyi bilirken ayakta kalmaya çalışmak...

Bu savaş kaybedildiği zaman basit bir kayıp olur ama kazanıldığı zaman en büyük zaferdir. İşte tam da bu yüzden o zaferin bize ait olması için elimizden gelen her şeyi yapmıştık. Canımızı dişimize takarak savaşmıştık fakat dedim ya; düşman nereden vuracağını çok iyi biliyordu diye, vurmuştu işte.

Sevdiklerimizden... Canımızdan...

Bizi en hassa yerimizden vurmuş, geri çekilmiş ve zaferlerini izlemişlerdi. Gözlerimi sonsuzluğa kapatırken düşündüğüm tek şey savaşın bitimi, düşmanın kazandığı olmuştu fakat bilmiyorlardı ki kolay kolay pes etmeye hiç niyetim yoktu. Benim de diğerlerinin de...

Aynı zamanda düşmanın bilmediği bir şey daha vardı; birçok savaşa şahit olan tarihte güzel bir düzen vardır.

O tarihteki düzen der ki; bir savaş biter, bir yenisi başlar çünkü her kayıp yeni bir savaşın kapılarını aralar ve yeni savaşta saldıran bir önceki savaşın kaybedeni olur. Ne de olsa ölmeyen düşman artık daha hırslı daha güçlüdür. Çünkü korkmaz ve zaten kaybetmiştir, kaybedecek bir şeyi de kalmamıştır. Yeni bir mağlubiyet onu olduğu yerde bırakır ama sürpriz bir zafer onu çok daha iyi bir duruma getirebilir.

İşte bu yüzden en başta da dedim ya; her zaman bir savaş biter bir yenisi başlar.

Bizim günlerdir verdiğimiz savaş benim gözlerimi kapamamla bitmişti düşman için fakat yeniden gözlerimi açmam, nefes almam düşmanın da benim de beklediğim bir şey değildi ama olmuştu işte, bir mucize olmuştu ve yaşıyordum.

O nefesi hâlâ alıyordum.

"Mira." Karanlığın içinden bir ses duydum, uyandığımdan beri gözlerimi odakladığım odanın tavanından bakışlarımı o sese çevirdim, birini gördüm. Bulanık gören bakışlarım yüzünden bana seslenen kişinin kim olduğunu ayırt edemedim.

"Beni duyuyor musun?" diye sordu, cevap vermek istedim ama konuşmayı unutmuş gibiydim. Dudaklarımı araladım fakat ağzımdan bir şeyler çıktı mı işte onu bilmiyorum.

SUÇ ORTAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin